Telèfon del civisme • 900 859 009
truca des d’allà on siguis, és fàcil i gratuït

si els contenidors de brossa estan plens o per saber quin dia recolliran
els mobles i trastos vells… i també

si veus un arbre arrencat o que s’ha de podar, per afegir senyalització en algun parc…

si l’enllumenat del carrer no funciona o està malmès…

si hi ha un esvoranc al carrer o algun objecte caigut a la via pública
que dificulta el pas o la circulació…

 

si veus un semàfor espatllat o desperfectes en el mobiliari urbà…

 

Per a informació sobre la ciutat i els serveis municipals (agenda, equipaments, entitats, transport públic, etc) pots trucar al Telèfon d’atenció ciutadana 010 ( Preu trucada: des d’un fix 0,55 euros cada 3 minuts o fracció, més IVA. 807 117 010 si truqueu des d’un mòbil o fora de Mataró: 0,31 euros cada minut o fracció, més IVA)