L'Atenció Ciutadana

alt

L'Ajuntament de Mataró us ofereix quatre canals d'atenció al ciutadà:

Presencial

La Riera 48 de 9 a 19 h de dilluns a dijous i de 9 a 14.30 h els divendres

Rocafonda c. de Josep Punsola, 47 de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
 
Cerdanyola  pg. de Ramon Berenguer III, 82 de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
 
Molins c. de Nicolau Guanyabens, 23-25 de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
 
Pla d'en Boet c. de Juan Sebastián Elcano, 6 de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
 
Cirera c. de Cadis ,1 de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres

 
Cita Prèvia

A partir de l’1 de febrer les oficines d’atenció ciutadana canvien els horaris d’atenció al públic i, apartir de les 15.30 h, els següents tràmits només es podran fer amb cita prèvia:

Cadastre
Carnet Blau
Casaments
IdCat
Guals
Llicències d’activitats
Llicències d’obres
Ocupacions de la via pública
Padró: altes, modificacions i reagrupaments
Presentació de factures
Registre específic: a partir de 10 documents
Tributs
Altres: sol.licitud de targeta d’armes, sol.licitud d’informe d’atestats, transmissió llicència/permís municipal de conductor d’autotaxi, compulses a partir de 10 documents


On demanar cita prèvia
A www.mataro.cat/citaprevia
Al telèfon gratuït 900 859 009
Presencialment a les oficines d’atenció ciutadana
 

  
Horaris especials 2017
 
Carnestoltes

Amb motiu de la celebració del Carnestoltes, el dimecres 1 de març, l'Oficina d'Atenció Ciutadana de La Riera estarà oberta al públic de 9 h a 17 h.” 

Setmana Santa
 
Dijous Sant (13 d’abril) , l’Oficina d'Atenció Ciutadana La Riera farà horari de 9 a 14.30 h i les Oficines d’Atenció Ciutadana de Cerdanyola, Rocafonda i Boet atendran de 9 a 14 h.
Les Oficines d'Atenció Ciutadana de  Molins i Cirera romandran tancades del 10 al 13 d’abril.
 
Estiu

Del 24 de juliol al 31 d’agost l'Oficina d'Atenció Ciutadana La Riera farà horari de 9 a 19 hores els dilluns, de 9 a 15 hores de dimarts a dijous i de 9 a 14:30 h el divendres.
 
Amb motiu de la celebració de la Festa Major por veure afectat el seu horari.
 
L'Oficina d'Atenció Ciutadana La Riera farà horari de 9 a 14.30 h i la de Boet de 9 a 14 h el dia 14 d’agost.
 
L'Oficina d'Atenció Ciutadana Boet farà horari de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres.
 
Les Oficines d'Atenció Ciutadana Cerdanyola i Rocafonda  romandran tancades del 24 de juliol al 25 d'agost.
  
Les Oficines d'Atenció Ciutadana Molins i Cirera romandran tancades del 24 de juliol al 15 de setembre.
 
 
Nadal

Les Oficines d'Atenció Ciutadana Molins i Cirera romandran tancades del 27 de desembre al 5 de gener.
  
Altres

L'Oficina d'Atenció Ciutadana La Riera farà horari de 9 a 14.30 h el 7 de desembre.
 
Les oficines d'atenció ciutadana  Molins i Cirera romandran tancades els dies 13, 30 i 31 d’octubre i 7 de desembre.

010 Telèfon d'atenció ciutadana

Podeu sol·licitar informació de la ciutat i realitzar gestions i tràmits municipals.
 
Si desitja comunicar incidències, queixes o suggeriments podeu trucar també al telèfon del Civisme al 900 859 009.
 
Si desitja comunicar amb les dependències de l’Ajuntament de Mataró truqui al Servei de Centraleta al telèfon 93 758 21 00. 
 
Horari
De 8 del matí a 19 h, de dilluns a divendres. Caps de setmana i festius, tancat.
Durant el mes d’agost, l’horari serà de 8 a 15 hores.
 
Les trucades rebudes fora de l’horari indicat seran ateses per un contestador automàtic en el qual els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin podran enregistrar la seva demanda. L'Ajuntament garanteix posar-se en contacte amb aquelles persones que hagin deixat les seves dades per a tal efecte, el primer dia laborable després de l'enregistrament.

Número de telèfon que cal marcar
des de Mataró: 010
des de fora de Mataró: 807 11 70 10

Cost de la trucada
El preu de les trucades dependrà en cada cas de les tarifes estipulades per cada operador. 

En casos d'emergència contacteu amb la Policia Local trucant al 092.

Per Internet

Per internet disposeu de dos canals per relacionar-vos amb l'Ajuntament:

Tràmits i gestions: una oficina d'atenció virtual amb tots els tràmits que permet fer l'Ajuntament i on s'explica com, a on i en quin moment es poden fer. Aquestes planes responen al compromís de l'Ajuntament per millorar la relació dels ciutadans amb l'administració municipal, fent més còmodes i àgils els tràmits i gestions, i evitant desplaçaments innecessaris a les oficines municipals. Per a la vostra comoditat, els tràmits i gestions han estat agrupats segons les necessitats dels ciutadans, en fets vitals o àmbits i per temes.  Anar als tràmits

Bústia: l'Ajuntament posa al vostre servei una bústia on podeu adreçar les vostres consultes, queixes, suggeriments o simplement demanar qualsevol informació. Anar a la Bústia