»
Compres i Contractacions: adjudicació provisional subministrament, instal·lació i manteniment de dispensadors d'aigua mineral natural i de mineralització baixa a les dependències municipals
Compres i Contractacions: adjudicació provisional subministrament, instal·lació i manteniment de dispensadors d'aigua mineral natural i de mineralització baixa a les dependències municipals
Decret
8168/2009 de 7 d'octubre
Assumpte: adjudicació provisional subministrament, instal·lació i manteniment de dispensadors d'aigua mineral natural i de mineralització baixa a les dependències municipals
Òrgan: COMPRES I CONTRACTACIONS
Expedient: 150/2009
Relació de fets
1. Mitjançant informe de data 05/10/2009, el tècnic de Compres del Servei de Compres i Contractacions interessa l’adjudicació provisional de la contractació del subministrament, instal•lació i manteniment de dispensadors d’aigua mineral natural i de mineralització baixa a les dependències municipals, tramitat mitjançant procediment negociat sense publicitat, a favor de la mercantil Aquadirect Blue Planet, SL, per import de fins a 17.646,55 €, més 2.823,45 €, en concepte d’IVA, atès que de les sis consultes efectuades –Pascual Nature, Eden Springs, Immateriales, SL, Viva Aqua Service, Manantial de Salut, SA i Aquadirect Blue Planet, SL –aquests últims són els que han obtingut millor puntuació segons els criteris de valoració establerts en els plecs de clàusules i compleix els requeriments establerts en els mateixos.
2. Consta informe de l’assessora jurídica del Servei de Compres i Contractació de data 07/10/2009, respecte de la procedència i legalitat d’acordar conforme al sol•licitat pel servei que promou la contractació.
3. A la partida 30401/121610/22109 del pressupost municipal aprovat per a la present anualitat existeix crèdit adequat i suficient per atendre les despeses que meriti el servei objecte de contracte i es preveu consignar crèdit adequat i suficient del pressupost que s’aprovi pel 2010.
Fonaments de dret
Art. 161, 162, 135 i concordants de la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic.
En ús de les facultats que m’atorga el decret d’Alcaldia de delegació de data 16 de juny de 2007, modificat per Decret núm. 3747/2008, de 5 de maig, RESOLC:
PRIMER.- Adjudicar provisionalment la contractació del subministrament, instal•lació i manteniment de dispensadors d’aigua mineral natural i de mineralització baixa a les dependències municipals, a favor de la mercantil Aquadirect Blue Planet, SL, per import de fins a 17.646,55 €, més 2.823,45 €, en concepte d’IVA. El servei haurà de prestar-se conforme al previst als plecs econòmic administratius i tècnics particulars que regeix el contracte i d’acord amb el contingut de l’oferta presentada per l’adjudicatari.
SEGON.- Notificar l’adjudicació als licitadors i publicar-la en el perfil del contractant d’aquest Ajuntament, als efectes previstos en els articles 135 i 137 de la Llei de contractes del sector públic.
TERCER.- Disposar l’import de fins a 17.646,55 €, més 2.823,45 € en concepte d’IVA, a favor de la mercantil Aquadirect Blue Planet, SL, a càrrec de la partida 30401/121610/22109 del pressupost municipal de la següent manera.
Any 2009: 5.120 € (operació D núm. 49241)
Any 2010: 15.350,00 € (operació DPOS núm. 49242)
QUART.- Requerir l’adjudicatària perquè dintre del termini de 15 dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació de la present adjudicació en el perfil del contractant, dipositi a la Tresoreria de Fons d’aquest Ajuntament l’import de 882,32 € en concepte de garantia definitiva pel contracte adjudicat.
|
CONSELLERA DELEGADA DE SERVEIS CENTRALS
Montserrat López Figueroa
|
En dono fe,
La Cap del Servei de Compres i Contractacions
Immaculada Pruna Ribas
|
Data: 20/10/2009