»
Compres i Contractacions: adjudicació provisional execució projecte de mural dedicat al poeta Antonio Machado
Compres i Contractacions: adjudicació provisional execució projecte de mural dedicat al poeta Antonio Machado
Decret
4234/2010 de 19 de maig
Assumpte: Iniciar expedient contractació projecte de mural dedicat al poeta Antonio Machado i adjudicar provisionalment a favor del Sr. Ricard Jordà Martínez
Òrgan: COMPRES I CONTRACTACIONS
Expedient: 75/2010
Vist l’informe de data 4 de maig de 2010, la directora de l’Institut Municipal d’Acció Cultural (IMAC), mitjançant el qual se sol•licita la contractació de l’execució del projecte de mural dedicat al poeta Antonio Machado, presentada per l’artista Ricard Jordà Martínez, a instal•lar a la façana nord de l’escola Antonio Machado i en justifica la idoneïtat de la proposta
Vist el pressupost presentat per l’artista Sr. Ricard Jordà Martínez, per un import de 56.120’00 euros més 8.979’00 euros d’IVA, en total 65.099’00 euros, per tal d’executar i instal•lar el mural.
Vist l’informe de data 17 de maig de 2010, del coordinador de contractacions del Servei de Compres i Contractació, on es fa pronunciament sobre la procedència i legalitat d’acordar la sol•licitud del servei que promou la contractació.
Atès que l’apartat d) de l’article 154 de la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic, estableix que podrà utilitzar-se el procediment negociat sense publicitat prèvia quan, per raons tècniques o artístiques o per motius relacions amb la protecció de drets d’exclusiva el contracte només es pugui encomanar a un empresari determinat.
Vist que l’informe de la directora de l’Institut Municipal d’Acció Cultural de data 4 de maig de 2010, referit a la idoneïtat tant de l’artista com de la proposta de mural dedicat al poeta Antonio Machado, justifiquen la utilització d’aquest procediment en la present contractació.
Atès que a la partida 60000/32121Z/60500 del pressupost aprovat per a l’any en curs existeix crèdit adequat i suficient per atendre les despeses que es preveu meriti l’adjudicació del subministrament abans esmentat.
En ús de les facultats que m’atorga el decret d’Alcaldia de delegació de data 16 de juny de 2007, modificat per Decret núm. 3747/2008, de 5 de maig, RESOLC:
Primer. Iniciar l’expedient de contractació del projecte de mural dedicat al poeta Antonio Machado, a instal•lar a la façana nord de l’escola Antonio Machado, per quedar justificat l’interès públic, tal i com indica l’art.93 de la Llei de contractes del sector públic.
Segon. Aprovar el plec de condicions econòmiques i administratives particulars que regiran la contractació del subministrament expressat en el punt anterior.
Tercer. Adjudicar provisionalment, d’acord amb el que preveu l’article 157.c) de la Llei 30/3007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic, el contracte del projecte de mural dedicat al poeta Antonio Machado, a instal•lar a la façana nord de l’escola Antonio Machado, a favor de Sr. Ricard Jordà Martínez per un import de 56.120’00 euros més 8.979’00 euros d’IVA, en total 65.099’00 euros.
Quart. Notificar l’adjudicació provisional al licitador i publicar-la en el perfil del contractant d’aquest Ajuntament, als efectes previstos en els articles 135 i 137 de la Llei 30/3007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic.
Cinquè. Atendre la despesa que es proposa amb càrrec de la partida 60000/32121Z/60500 del pressupost municipal aprovat per a la present anualitat 2010 (operació AD núm. 18637), establint com a forma de pagament la següent:
• A la formalització de l’encàrrec (firma del contracte), s’abonaran 19.529’70 euros, l’equivalent al 30% de l’import de l’adjudicació.
• Abans del 31 de juliol de 2010 s’abonaran 13.019’80 euros, l’equivalent al 20% de l’import de l’adjudicació.
• La resta de l’import, 32.549’50 euros, l’equivalent al 50% de l’import de l’adjudicació, s’abonarà un cop lliurat i muntat el mural prèvia presentació de la factura amb els requisits reglamentaris establerts davant del Registre General de l’Ajuntament de Mataró (OFIATC), C/ La Riera, 48, baix, de Mataró, d’acord amb els preus oferts, la qual serà degudament conformada pels serveis competents d’aquest Ajuntament i abonada dintre dels terminis legalment establerts.
Sisè. Eximir l’adjudicatari de l’obligació de dipòsit de garantia definitiva, d’acord amb el previst a la clàusula 18.4 del plec de clàusules econòmiques administratives generals, aplicables als contractes de subministraments, i aprovades pel Ple d’aquest Ajuntament en la data de 14 de setembre de 1995, publicat al BOP núm. 162, de data 8 de juliol de 1995, i modificat per acord del Ple de data 2 d’abril de 1998 i publicat en el BOP núm. 35, de data 10 de febrer de 1998.
|
CONSELLERA DELEGADA DE SERVEIS CENTRALS
Montserrat López Figueroa
|
En dono fe,
La Cap del Servei de Compres i Contractacions
Immaculada Pruna Ribas
|
Data: 28/05/2010