alt


 

010 Telèfon d'atenció ciutadana

Podeu sol·licitar informació de la ciutat i realitzar gestions i tràmits municipals.
 
Si desitja comunicar incidències, queixes o suggeriments podeu trucar també al telèfon del Civisme al 900 859 009.
 
Si desitja comunicar amb les dependències de l’Ajuntament de Mataró truqui al Servei de Centraleta al telèfon 93 758 21 00. 
 
Horari
De 8 del matí a 19 h, de dilluns a divendres. Caps de setmana i festius, tancat.
Durant el mes d’agost, l’horari serà de 8 a 15 hores.
 
Les trucades rebudes fora de l’horari indicat seran ateses per un contestador automàtic en el qual els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin podran enregistrar la seva demanda. L'Ajuntament garanteix posar-se en contacte amb aquelles persones que hagin deixat les seves dades per a tal efecte, el primer dia laborable després de l'enregistrament.

Número de telèfon que cal marcar
des de Mataró: 010
des de fora de Mataró: 807 11 70 10

Cost de la trucada
El preu de les trucades dependrà en cada cas de les tarifes estipulades per cada operador. 


 

687 200 100 Telegram d'Atenció Ciutadana

  Canal per sol·licitar informació, comunicar incidències, realitzar tràmits, ...

 
Horari
De 8 del matí a 19 h, de dilluns a divendres. Caps de setmana i festius, tancat.
Durant el mes d’agost, l’horari serà de 8 a 15 hores.
Els missatges rebuts fora de l’horari indicat seran atesos el més aviat possible.

Número de telèfon que cal utilitzar
687 200 100 o 606 61 43 07


El Telegram d’Atenció Ciutadana us ofereixen un innovador servei basat en l’enviament de determinades PARAULES CLAU, que us retornen informació de manera automatitzada del tipus mapes, geolocalitzacions, recorreguts, informació turística, formularis, tràmits, ...
 
 
Si voleu conèixer totes les paraules amb resposta automàtica podeu enviar per telegram el text PARAULES CLAU.
 
Si desitgeu més informació sobre aquest servei podeu enviar un mail a telegram@ajmataro.cat
 

En casos d'emergència contacteu amb la Policia Local trucant al 092.

Internet

Per internet disposeu de dos canals per relacionar-vos amb l'Ajuntament:

Tràmits i gestions: una oficina d'atenció virtual amb tots els tràmits que permet fer l'Ajuntament i on s'explica com, a on i en quin moment es poden fer. Aquestes planes responen al compromís de l'Ajuntament per millorar la relació dels ciutadans amb l'administració municipal, fent més còmodes i àgils els tràmits i gestions, i evitant desplaçaments innecessaris a les oficines municipals. Per a la vostra comoditat, els tràmits i gestions han estat agrupats segons les necessitats dels ciutadans, en fets vitals o àmbits i per temes.  Anar als tràmits

Bústia: l'Ajuntament posa al vostre servei una bústia on podeu adreçar les vostres consultes, queixes, suggeriments o simplement demanar qualsevol informació. Anar a la Bústia