alt


 

010 Telèfon d'Atenció Ciutadana


Podeu sol·licitar informació de la ciutat i realitzar gestions i tràmits municipals.
 
Si desitja comunicar incidències, queixes o suggeriments podeu trucar també al telèfon del Civisme al 900 859 009.
 
Si desitja comunicar amb les dependències de l’Ajuntament de Mataró truqui al Servei de Centraleta al telèfon 93 758 21 00. 
 
Horari
De 8 a 19 h, de dilluns a divendres. Caps de setmana i festius, tancat.
Durant el mes d’agost, l’horari serà de 8 a 15 h.
 
Les trucades rebudes fora de l’horari indicat seran ateses per un contestador automàtic en el qual els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin podran enregistrar la seva demanda. L'Ajuntament garanteix posar-se en contacte amb aquelles persones que hagin deixat les seves dades per a tal efecte, el primer dia laborable després de l'enregistrament.

Número de telèfon que cal marcar
des de Mataró: 010.
des de fora de Mataró: 807 11 70 10.

Cost de la trucada
El preu de les trucades dependrà de les tarifes estipulades per cada operador. 


 En casos d'emergència truqueu al 112.

Internet


Per internet disposeu de dos canals per relacionar-vos amb l'Ajuntament:

Tràmits i gestions: una oficina d'atenció virtual amb tots els tràmits que permet fer l'Ajuntament i on s'explica com, a on i en quin moment es poden fer. Aquestes planes responen al compromís de l'Ajuntament per millorar la relació dels ciutadans amb l'Administració municipal, fent més còmodes i àgils els tràmits i gestions, i evitant desplaçaments innecessaris a les oficines municipals. Per a la vostra comoditat, els tràmits i gestions han estat agrupats segons les necessitats dels ciutadans, en fets vitals o àmbits i per temes.  Anar als tràmits

Bústia: l'Ajuntament posa al vostre servei una bústia on podeu adreçar les vostres consultes, queixes, suggeriments o simplement demanar qualsevol informació. Anar a la Bústia