010 Telèfon d'Atenció Ciutadana
Podeu sol·licitar informació de la ciutat i realitzar gestions i tràmits municipals.
De 8 a 19 h, de dilluns a divendres. Caps de setmana i festius, tancat.
Número de telèfon que cal marcar
des de Mataró: 010.
des de fora de Mataró: 807 11 70 10.
Cost de la trucada
El preu de les trucades dependrà de les tarifes estipulades per cada operador.
En casos d'emergència truqueu al 112.
Internet
Per internet disposeu de dos canals per relacionar-vos amb l'Ajuntament:
Tràmits i gestions: una oficina d'atenció virtual amb tots els tràmits que permet fer l'Ajuntament i on s'explica com, a on i en quin moment es poden fer. Aquestes planes responen al compromís de l'Ajuntament per millorar la relació dels ciutadans amb l'Administració municipal, fent més còmodes i àgils els tràmits i gestions, i evitant desplaçaments innecessaris a les oficines municipals. Per a la vostra comoditat, els tràmits i gestions han estat agrupats segons les necessitats dels ciutadans, en fets vitals o àmbits i per temes. Anar als tràmits
Bústia: l'Ajuntament posa al vostre servei una bústia on podeu adreçar les vostres consultes, queixes, suggeriments o simplement demanar qualsevol informació. Anar a la Bústia