L'Atenció Ciutadana

alt

L'Ajuntament de Mataró us ofereix els següents canals d'atenció al ciutadà:

Presencial

HORARI OFICINES ATENCIÓ CIUTADANA 2018


Horaris habituals

La Riera 48, de 9 a 19 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
Rocafonda c. de Josep Punsola 47, de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
Cerdanyola pg. de Ramon Berenguer III 82, de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
Molins c. de Nicolau Guanyabens 23-25, de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
Pla d'en Boet c. de Juan Sebastián Elcano 6, de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
Cirera c. de Cadis 1, de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres

Per evitar esperes, els següents tràmits es poden fer amb cita prèvia durant tot el dia a l'Ofiac La Riera 48. A partir de les 15.30 h, la cita prèvia és obligada.

Beques Menjador
Cadastre
Carnet Blau
Casaments
IdCat
Guals
Llicències d’activitats (només persones físiques (autònoms))
Llicències d’obres
Llicències d’animals perillosos
Ocupacions de la via pública
Padró: altes, modificacions i reagrupaments
Presentació factures (a partir de l'1 de març només persones físiques i no obligats a presentació telemàtica)
Registre específic: a partir de 5 documents
Registre telemàtic a altres administracions (només disponible a La Riera 48 i obligatori amb cita prèvia tota la jornada)
Tributs
Altres: sol.licitud de targeta d’armes, sol.licitud d’informe d’atestats, transmissió llicència/permís municipal de conductor d’autotaxi.

On demanar cita prèvia
A www.mataro.cat/citaprevia
Al telèfon gratuït 900 859 009
Presencialment a les oficines d’atenció ciutadana

 

Horaris especials


Horari 23 d’abril
Amb motiu dels actes derivats del dia de Sant Jordi, l’oficina d'atenció ciutadana de La Riera 48 farà horari de 9 a 18 h 

Horari 7 de juny
Per raons organitzatives, les oficines de Molins i Cirera romandran tancades



Estiu

Del 16 de juliol al 31 d’agost, l'oficina d'atenció ciutadana de La Riera 48 farà horari de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
Del 16 de juliol al 31 d'agost, les oficines d'atenció ciutadana de Cerdanyola, Rocafonda i Boet romandran tancades
Del 16 de juliol al 14 de setembre, les oficines d'atenció ciutadana de Molins i Cirera romandran tancades


Nadal

Del 24 de desembre al 4 de gener, l'oficina d'atenció ciutadana de La Riera 48 farà horari de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres
Del 24 de desembre al 4 de gener, les oficines d'atenció ciutadana de Cerdanyola, Rocafonda, Boet, Molins i Cirera romandran tancades


Ponts

El 30 d'abril, l'oficina d'atenció ciutadana de La Riera 48 farà horari de 9 a 15 h
El 10 de setembre, l'oficina d'atenció ciutadana de La Riera 48 farà horari de 9 a 15 h
El 2 de novembre, l'oficina d'atenció ciutadana de La Riera 48 farà horari de 9 a 14 h
El 7 de desembre, l'oficina d'atenció ciutadana de La Riera 48 farà horari de 9 a 14 h
Els dies 30 d'abril, 10 de setembre, 2 de novembre i 7 de desembre, les oficines d'atenció ciutadana de Cerdanyola, Rocafonda, Boet, Molins i Cirera romandran tancades


 

010 Telèfon d'atenció ciutadana

Podeu sol·licitar informació de la ciutat i realitzar gestions i tràmits municipals.
 
Si desitja comunicar incidències, queixes o suggeriments podeu trucar també al telèfon del Civisme al 900 859 009.
 
Si desitja comunicar amb les dependències de l’Ajuntament de Mataró truqui al Servei de Centraleta al telèfon 93 758 21 00. 
 
Horari
De 8 del matí a 19 h, de dilluns a divendres. Caps de setmana i festius, tancat.
Durant el mes d’agost, l’horari serà de 8 a 15 hores.
 
Les trucades rebudes fora de l’horari indicat seran ateses per un contestador automàtic en el qual els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin podran enregistrar la seva demanda. L'Ajuntament garanteix posar-se en contacte amb aquelles persones que hagin deixat les seves dades per a tal efecte, el primer dia laborable després de l'enregistrament.

Número de telèfon que cal marcar
des de Mataró: 010
des de fora de Mataró: 807 11 70 10

Cost de la trucada
El preu de les trucades dependrà en cada cas de les tarifes estipulades per cada operador. 

En casos d'emergència contacteu amb la Policia Local trucant al 112

Per Internet

Per internet disposeu de dos canals per relacionar-vos amb l'Ajuntament:

Tràmits i gestions: una oficina d'atenció virtual amb tots els tràmits que permet fer l'Ajuntament i on s'explica com, a on i en quin moment es poden fer. Aquestes planes responen al compromís de l'Ajuntament per millorar la relació dels ciutadans amb l'administració municipal, fent més còmodes i àgils els tràmits i gestions, i evitant desplaçaments innecessaris a les oficines municipals. Per a la vostra comoditat, els tràmits i gestions han estat agrupats segons les necessitats dels ciutadans, en fets vitals o àmbits i per temes.  Anar als tràmits

Bústia: l'Ajuntament posa al vostre servei una bústia on podeu adreçar les vostres consultes, queixes, suggeriments o simplement demanar qualsevol informació. Anar a la Bústia