Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Cita prèvia amb l'oficina d'atenció ciutadana (OFIAC)

Cita prèvia amb l'oficina d'atenció ciutadana (OFIAC)

Què és i per a què serveix?

És un servei que permet sol·licitar la concertació d'un dia i hora per fer tràmits a l'oficina d'atenció ciutadana (OFIAC) de La Riera en horari de tarda (a partir de les 15.30h) per als tràmits de:

  • Cadastre
  • Carnet Blau
  • Casaments
  • IdCat
  • Guals
  • Llicències d’activitats
  • Llicències d’obres
  • Ocupacions de la via pública
  • Padró: altes, modificacions i reagrupaments
  • Presentació factures: a partir de 5 factures
  • Registre específic: a partir de 5 documents
  • Tributs
  • Altres: sol.licitud de targeta d’armes, sol.licitud d’informe d’atestats, transmissió llicència/permís municipal de conductor d’autotaxi.
Qui ho pot demanar?

Qualsevol ciutadà que hagi de fer algun tràmit amb l'Ajuntament.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

Sempre.

Com i on es pot presentar?
Quins documents s'han de portar?

Cap.

Quant temps triga la resposta?

Immediata.

Quina documentació es lliura?

Cap.

Altres informacions d'interès

Les atencions personalitzades es realitzaran a l'oficina d'atenció ciutadana de La Riera, 48 - 08301 Mataró en l'horari que se l'indicarà expressament.