L'Ajuntament Informa
»
Afectacions al transport públic i a l'aparcament amb motiu de la Festa Major de le Santes 2012
Afectacions al transport públic i a l'aparcament amb motiu de la Festa Major de le Santes 2012
DIJOUS 19
A partir de les 19h, amb motiu de la Proclama de la Festa Major produiran: retencions puntuals de trànsit a La Coma i Muralla dels Genovesos, que podran afectar la línia 8 i retencions puntuals de trànsit a la Plaça de les Tereses, que podran afectar la línia 2,línia 4,línia 5 ilínia 7.
DIUMENGE 22
A partir de les 8 i fins les 15h, amb motiu de la Diada Castelleraes tallarà la Muralla de Sant Llorenç, per tant es produirà la desviació següent:
Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII i Camí Ral on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Muralla i Santa Anna.
DIMARTS 24
A partir de les 18h i fins final jornada, amb motiu de la Gegantada, es tallarà la circulació a la Muralla de Sant Llorenç pel que es produiran les següents desviacions
Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII i Camí Ral on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Muralla i Santa Anna.
A partir de les 18.30h, amb motiu de la Gegantada es produiran retencions, que podran afectar la línia 1, línia 2,línia 4,línia 5,línia 6,línia 7 ilínia 8, pels vials per on transcorre o travessa: Camí de la Geganta, Rda. Joan Prim, ronda Alfons XII, ronda Francesc Macià, c. del Parc, Pl. de les Tereses i c. Jaume Isern.
DIMECRES 25
A partir de les 18h i fins final jornada, amb motiu de la Crida a la Festa Major, es tallarà la circulació a la Muralla de Sant Llorenç pel que es produiran les següents desviacions:
Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII i Camí Ral on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Muralla i Santa Anna.
DIJOUS 26
A partir de les 17h i fins final jornada, amb motiu de la Convidada de la Família Robafaves i Ballada de Sardanes i balls vuitcentistes, es tallarà la circulació a la Muralla de Sant Llorenç pel que es produiran les següents desviacions:Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII i Camí Ral on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Muralla i Santa Anna.
A partir de les 20h, amb motiu del Correguspira, que passarà per la Muralla del Genovesos, entre la Pl. Dels Bous i el carrer Sant Francesc d’Assís, es produirà la següent desviació:
Línia 8, modifica el recorregut: després de la parada Floridablanca, continuarà fins ronda Alfons X fins el Parc Central, on recupera recorregut
Parades anul·lades: Pl. Fiveller, La Coma i La Riera
Parades provisionals: Alfons X i Cabanellas
DIVENDRES 27, Diada de Les Santes
A partir de les 17h i fins final jornada, amb motiu de la La Passada es tallarà la circulació a la Muralla de Sant Llorenç pel que es produiran les següents desviacions:
Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII, ronda Barceló, av. del Maresme fins el carrer Sant Pere on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Muralla, Santa Anna, Antic Hospital i Plaça del Gas.
A partir de les 18 i fins les 21h, amb motiu de la La Passada es tallarà la circulació a la Plaça de les Tereses i La Rambla pel que es produiran les següents desviacions:
Línia 2, modifica el recorregut: després de la parada Estació Renfe puja pel carrer Sant Pere, carrer Hospital, Alfons X fins Escola Freta on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Lepant, Pl. Tereses, St. Isidor, Parc Central i Cabanella
Línia 4, modifica el recorregut: després de la Pl. J. Galí girarà per ronda Prim on farà la parada provisional, i seguirà per la Geganta fins el Parc Central on recupera recorregut
Parades anul·lades: M. Biada, Pl. Tereses i Sant Isidor
Parades provisionals: Geganta i es crea una parada provisional a la cantonada entre la ronda Prim i el carrer Miquel Biada
Línia 5, modifica el recorregut: després de la parada Estació Renfe, continuarà per av. del Maresme, girarà pel carrer Sant Pere, passatge Marina Llevant, carrer de Sant Felicià, ronda Barceló, ronda Alfons XII fins la plaça Granollers on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Lepant, Pl. Tereses i J.Isern
Línia 3, modifica el recorregut: després de la parada Estació Renfe donarà la volta a la rotonda de la Ronda Barceló, per continuar per l’Avinguda Maresme fins el carrer Floridablanca on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Ronda Barceló, Iluro, La Rambla, Sant Joan i Antic Hospital
Línia 8, modifica el recorregut: després de la parada Estació Renfe continuarà per l’av. del Maresme fins el carrer Floridablanca on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Lepant, La Rambla, Sant Joan i Antic Hospital
A partir de les 22h, amb motiu de l'intens tràfic que es registra per arribar als Focs del Passeig Marítim, es produiran retencions a les línies 1, 2, 3, 4, 5 i 8.
A partir de les 22h i fins les dues de la matinada, posada en marxa del Servei Especial Nit Focs. Les línies 10 i 11 faran un recorregut especial que facilitarà la tornada del públic dels Focs.
DISSABTE 28
A partir de les 9.30h i fins a les 10.30h aproximadament, totes les línies patiran retencions mentre duri la Cursa Popular de Les Santes.
A partir de les 11h i fins les 14h, amb motiu de l’Anada a la Residència Sant Josep, es tallarà la circulació a la Muralla de Sant Llorenç pel que es produiran les següents desviacions:
Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII i Camí Ral on recupera recorregut.Parades anul·lades: Muralla i Santa Anna.
A partir de les 18h i fins a final de jornada, amb motiu de varis actes es tallarà la circulació a la Muralla de Sant Llorenç pel que es produiran les següents desviacions:
Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII i Camí Ral on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Muralla i Santa Anna.
A partir de les 18 h, amb motiu de la Postal de Gegants, es tallarà la circulació al carrer de la Coma pel que es produiran les següents desviacions:
Línia 8, modifica el recorregut: després de la parada Floridablanca, continuarà fins ronda Alfons X fins el Parc Central, on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Pl. Fiveller, La Coma i La Riera
Parades provisionals: Alfons X i Cabanellas
DIUMENGE 29
A partir de les 12h, amb motiu de L’Àliga fa història, es produiran retencions, que podran afectar la línia 1 i línia 4, al seu pas per la Muralla de Sant Llorenç.
A partir de les 18.00h i fins a les 21.30h, amb motiu de l'Anem a Tancar, es produiran retencions puntuals de trànsit al Camí Ral, a l'alçada de la pl. Sant Joan, que podran afectar la línia 1, línia 4, línia 3 i línia 8.
DILLUNS 30
Entre les 6 i les 8h, amb motiu de l’Albada, es tallarà la circulació a la Muralla de Sant Llorenç, pel que es produiran les següents desviacions:
Línia 1i Línia 4, modifica el recorregut: després de la parada Caminet, girarà pel carrer Argentona, continuarà per Ronda Prim, Alfons XII i Camí Ral on recupera recorregut.
Parades anul·lades: Muralla i Santa Anna.
Es produiran retencions a la línia 1, línia 2, línia 4, línia 6 i línia 8, al seu pas per la Plaça Espanya.