Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament promociona el comerç de proximitat als barris de Cerdanyola i Rocafonda

Escoltar

L’Ajuntament promociona el comerç de proximitat als barris de Cerdanyola i Rocafonda

“A cada comerç hi ha una persona de confiança” és el lema de la campanya publicitària que es desenvolupa fins a finals d’any

L’Ajuntament de Mataró engega una campanya de comunicació que en aquesta fase es desenvoluparà a Rocafonda i a Cerdanyola per impulsar el comerç de proximitat en aquestes zones de la ciutat que presenten una elevada concentració comercial. L’objectiu de la campanya publicitària que s’allargarà fins a finals d’any és promoure la diversitat d’oferta existent en aquests dos barris i fidelitzar els clients. Per aconseguir-ho, i sota el lema “A cada comerç hi ha una persona de confiança”, la campanya posarà èmfasi en la professionalitat i el tracte humà del comerciant. 




La campanya gira al voltant de sis botiguers, tres de cada barri. A partir de les seves històries personals, del seu dia a dia, es posa en valor el comerç de proximitat divers i de qualitat. Els missatges giren al voltant de tres idees: els comerciants sempre tenen temps per als seus clients, els ofereixen els seus millors productes i sempre tenen el que els compradors necessiten.




La campanya té com a públic objectiu els veïns de Rocafonda i Cerdanyola principalment però també a les seves àrees d’influència. La campanya que comença aquesta setmana es podrà veure en cartells, autobusos i altres suports publicitaris.






Estudi comercial




La campanya “A cada comerç hi ha una persona de confiança” neix de les conclusions de l’estudi sobre els hàbits de compra i consum tant de la població resident al barri com la no resident. Aquest estudi es va realitzar a finals del 2016 a Cerdanyola amb el suport de la Diputació de Barcelona. Les principals conclusions manifesten que l’oferta comercial de Cerdanyola es percep de forma positiva i que dona resposta a les necessitats d’abastament quotidià bàsic de la població. Per tant aquesta campanya esdevé una acció per a fidelitzar encara més el consum de proximitat als barris.




L’estudi també va identificar la necessitat d’atraure nous consumidors locals o de l’àrea d’influència per generar més consum al propi barri i es recomanava dissenyar accions de comunicació en aquest sentit.




Enguany s’està realitzant el mateix estudi sobre hàbits de compra a Rocafonda. Malgrat els resultats definitius no s’obtindran abans que finalitzi l’any, l’enfocament de la campanya és prou genèric com per fer-la extensiva també a aquest barri i ampliar l’abast de l’impacte.