L'Ajuntament compta amb assessorament internacional per elaborar el Pla Estratègic de Promoció de Ciutat
Aquest divendres es va celebrar una trobada de treball amb l’especialista en "City Branding" i professor de la Universitat de Leicester, Mihalis Kavaratzis
L’alcalde, David Bote, i la regidora d’Urbanisme, Desenvolupament Econòmic i Cultura, Núria Moreno, van assistir divendres a la sessió de treball que van mantenir responsables de l’àmbit de Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament amb l’especialista en “City Branding” –màrqueting de ciutat- i professor de la Universitat de Leicester, el Doctor Mihail Kavaratzis.
Durant la trobada es va presentar a Kavaratzis el Pla de treball que està duent a terme la Direcció d’ocupació i promoció econòmica per definir l’estratègia de promoció de ciutat, emmarcada en el Pla Estratègic Mataró 2022. Es va contrastar amb la seva opinió i el seu plantejament metodològic i es van apuntar possibles línies d’acompanyament i col·laboració.
Mihail Kavaratzis és expert en “city branding” i exerceix com a consultor i assessor en projectes de marca de ciutat i desenvolupament d’estratègies territorials. La seva activitat principal és la realització de tallers orientats a la pràctica i formació sobre els requisits previs, els processos i els efectes de la marca de lloc, així com la seva contribució al desenvolupament econòmic, turístic, cultural i social de ciutats i regions.