Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'IMPEM i els Capgrossos de Mataró col·laboren per promocionar la marca "Mataró, Ciutat Mediterrània"

Escoltar

L'IMPEM i els Capgrossos de Mataró col·laboren per promocionar la marca "Mataró, Ciutat Mediterrània"

La presidenta de l'Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró (IMPEM), Alícia Romero, i el president de la colla castellera Capgrossos de Mataró, Carles Guanyabens, han signat avui un conveni de col·laboració per promocionar la marca "Mataró, Ciutat Mediterrània" i potenciar el turisme nàutic a la ciutat amb la participació de la secció de rem dels Capgrossos.


L'acord s'emmarca en el context del Pla d'actuació per a la Promoció Turística de la ciutat, i concretament en la voluntat de l'IMPEM de posicionar la imatge de la ciutat com la d'una ciutat marítima i mediterrània. Es pretén donar impuls a aquelles activitats que puguin dinamitzar el front litoral i potenciar-ne el turisme nàutic, implicant els agents relacionats.

Precisament, un d'aquest agents és la secció de rem dels Capgrossos de Mataró. Segons l'acord, els Capgrossos contribuiran a difondre la marca "Mataró, Ciutat Mediterrània" en les seves activitats i competicions en què participen, com la Lliga Catalana o el Campionat de Catalunya de rem. A més, els Capgrossos passaran a formar part de la comissió sectorial formada per entitats i empresaris del sector nàutic, per tal d'ajudar a donar forma i contingut a les propostes de dinamització i projecció de l'espai litoral local.

L'IIMPEM, per la seva banda, contribuirà donant suport genèric en aquelles activitats de la secció de rem que suposin una promoció de la ciutat i de la marca. La difusió d'aquestes activitats i la definició dels suports en què es difondran serà també una de les línies de col·laboració.