Comissió de Govern a celebrar el dimarts 13 d'octubre
- Dia
- Hora
- Lloc
- Organisme
Ordre del dia
DECRET D'ALCALDIA
En ús de les atribucions que em confereix la legislació de Règim Local, es convoca els regidors/res que componen la COMISSIÓ DE GOVERN, a la sessió que tindrà lloc el proper dimarts 13 d'octubre de 1998, a les 9,30 hores del matí, en la Sala dels Lleons d'aquest Ajuntament, per deliberar els assumptes consignats en el següent
ORDRE DEL DIA
1 Lectura i aprovació, si s'escau, de l'Acta de la sessió celebrada el dia 28 de setembre de 1998.
2 DESPATX OFICIAL.
ÁREA SERVEIS CENTRALS
-Compres i Contractacions-
3 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars i convocatòria licitació, subministrament sistema seguiment automàtic unitats motoritzades Policia Local.
4 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars i convocatòria de licitació subministrament vehicle grua multiús per la Policia Local.
5 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament i instàlÙlació equip integrats comunicacions per la central radio per la Policia Local.
6 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs pintura per a 1999.
7 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs fusteria durant 1999.
8 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs paleta per edificació, durant 1999.
9 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs tractament fitosanitari zones verdes i arbrat Ciutat durant 1999.
10 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs trituració resta poda arbrat durant 1999.
11 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs serralleria durant 1999.
12 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs lampisteria, durant 1999.
13 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, treballs paleta a la via pública durant 1999.
14 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, lloguer de maquinària pessant durant 1999.
15 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament àrids durant 1999.
16 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament formigó, additius i morter, durant 1999.
17 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament recanvi jardineria durant 1999.
18 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament arbres durant 1999.
19 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament gespitoses, productes fitosanitaris i adobs diversos durant 1999.
20 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament pintura durant 1999.
21 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament articles de ferreteria, durant 1999.
22 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament de terres per a jardineria durant 1999.
23 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament de recanvis per a vehicles durant 1999.
24 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament eines i recanvis per a sistemes de reg durant 1999.
25 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament material lampisteria durant 1999.
26 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament material d'obra durant 1999.
27 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament material senyalització viària vertical i horitzontal durant 1999.
28 Aprovació plecs de condicions econòmico-administratives particulars, i convocatòria de licitació, subministrament asfalt durant 1999.
29 Aprovació modificació contracte subministrament mobiliari.
30 Devolució fiança d, import 122.125,- PTA, a l, empresa MOTOR MARESMA, SA, adjudicatària del contracte de subministrament vehicles per a serveis de l,Alcaldia.
31 Devolució fiança d, import 15.923.686,- PTA, a l, empresa Fomento de Obras i Construcciones, SA, adjudicatària del contracte Servei de neteja viària i recollida de brosses durant el període 1991-97.
32 Devolució fiança d, import 120.000,- PTA, a favor del Sr. Manuel Salicrú, adjudicatari del contracte redacció d'informes, dictamens i estudi avantprojectes i projectes per a la direcció d, obres relacionades amb edificis inclosos en el Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic i Ambiental de Mataró.
33 Devolució fiança import 40.000,- PTA, a favor de la Fundació Jaume Bofill, adjudicatària contracte treballs sobre aspectes històrics i socials associacions veïns de Mataró.
34 Devolució fiança import 2.692.905,- PTA, a favor de l, empresa Contractes i Obres, SA, adjudicatària contracte construcció 3ª. barra de ninxols cementeri de Les Valls.
35 Devolució fiança import 155.446,- PTA, a l'empresa García Cano e Hijos, SA, adjudicatària del contracte treballs, construcció mur de contenció de terres Rda. Sant Oleguer.
36 Devolució fiances import ambdós de 132.243,- PTA, als Arquitectes Tècnics Jaume Graupera i Ferran Valero, adjudicataris del contracte de direcció obres reparació estructures habitatges plurifamiliars Barri de l'Esperança.
37 Devolució fiança d, import 800.000,- PTA a l,empresa VILGI,SA,adjudicatária del contracte repartiment correspondència urbana.
38 Adjudicació contracte subministrament d,un elevador per al cementiri municipal, a l,empresa GRAU MAQUINARIA I SERVEI INTEGRAL, SA, per un pressupost de 5.452.000,- pessetes.
39 Adjudicació contracte d'obres urbanització de la Baixada Santa Anna, a l'empresa IOMSA, per un pressupost de 14.585.683,- pessetes.
40 Adjudicació contracte d,obres remodelació de l,enllumenat públic del carrer Mèxic, a l'empresa ELECTRICIDAD BOQUET, per un pressupost de 3.349.267,- pessetes.
41 Adjudicació contracte subministrament de dos vehicles tipus furgó pel Servei de Manteniment, a l'empresa GERMANS MANTE, SA, per un pressupost de 2.961.260,- pessetes.
42 Adjudicació contracte de subministrament i instal.lació de jocs infantils en zones verdes de la Ciutat, a l,empresa JUEGOS KOMPAN, SA, per un pressupost de 4.905.304,- pessetes.
43 Adjudicació contracte d,obres de reforma de l'edifici de l,antiga escola bressol de La Llàntia, a l'empresa C.V. MODOLELL, SA, per un pressupost de 13.582.753,- pessetes.
ÁREA SERVEIS TERRITORIALS
-Obres i Serveis Públics-
44 Ratificació Decret del President CMIST sobre l'aprovació de la factura d,honoraris a favor de l'arquitecte Xavier Bas Fernández pel projecte d,amoblament interior de Can Soleret per un import de 1.847.143,- ptes.
45 Aprovació factura del Grup ENHER pels treballs de condicionament de la xarxa de Baixa Tensió al carrer Lepanto.
46 Aprovació factura a favor del Grup ENHER pels treballs de condicionament de la xarxa de Baixa Tensió, soterrament línies carrer Madoz.
47 Aprovació factura de l'empresa SURROCA, SL, pels treballs d'instal.lacions d,aire condicionat a les oficines provisionals de la Policia Local.
48 Aprovació factures de l'empresa GULOBA, SL, pels treballs d'instal.lacions elèctriques a les noves oficines de la Policia Local.
49 Aprovació factures de l'empresa MUNDOR, SA, pels treballs de paletes a les oficines de la Policia Local.
50 Aprovació inicial del projecte d,urbanització de la zona verda entre el carrer Castaños i Sant Valentí.
51 Definició del projecte de construcció d'un edifici destinat a viver d'empreses al carrer Herrera, fase III instal.lacions.
-Servei de Manteniment-
52 Aprovació inicial del projecte de reforma de l,enllumenat públic dels carrers Pizarro, passatge Pizarro, Núñez de Balboa, Hernán Cortés, Juan Sebastián Elcano i trams de Torrijos, Unió, Sant Cugat, Castaños i Llauder, per un import de 15.834.428,- pessetes.
ÁREA SERVEIS PERSONALS
-Serveis Socials-
53 Aprovació abonament dela quota de participació de l'Ajuntament de Mataró al Consorci de Recursos i Documentació per a l,Autonomia Personal (CRID) corresponent a l,any 1998.
ÁREA DE SEGURETAT I PREVENCIÓ
54 Autorització, disposició i reconeixement l'obligació de pagament d'import 1.957.015,- ptes, per la compra de 5 motocicletes Piaggio Skipper 150 per a la Policia Local .
Precs i Preguntes.
Ho mana i signa l,Alcalde-President Sr. Manuel Mas Estela, a Mataró, vuit d,octubre de mil nou-cents noranta vuit.
En dono fe
el Secretari General
Manuel Monfort Pastor