Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Síndic de Greuges atendrà els mataronins el proper 5 de febrer

Escoltar

El Síndic de Greuges atendrà els mataronins el proper 5 de febrer

L'atenció es farà al Centre Cívic Cerdanyola i cal concertar entrevista de forma prèvia



El proper dilluns, 5 de febrer, l’equip del Síndic de Greuges de Catalunya, el defensor de les persones, atendrà els ciutadans de Mataró al Centre Cívic Cerdanyola, al passeig de Ramon Berenguer III, 82-84.




Les persones que vulguin fer consultes o presentar queixes sobre una actuació de l’Administració pública i també contra les empreses que presten serveis d’interès general (llum, aigua, gas, etc.) han de concertar entrevista prèviament amb telèfon gratuït 900 124 124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat






El Síndic de Greuges


El Síndic té la funció d'atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l'actuació o la manca d'actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col•laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'ajudar a millorar-ne el funcionament.

 


També supervisa les empreses privades que presten serveis d'interès públic, com ara la llum, la telefonia, l'aigua, el gas, el servei postal, etc.

 


Elegit pel vot majoritari del Parlament de Catalunya, el Síndic és políticament independent. No depèn de cap govern i actua amb objectivitat, llibertat de criteri i independència.