Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Ciutadania i bon veïnatge

Escoltar

Ciutadania i bon veïnatge

Durant el confinament, ens podem trobar situacions de conflicte, que creen malestar i afecten a la convivència veïnal. Per afrontar-les, des del Servei de Mediació Ciutadana valorem que tenir una bona comunicació és essencial.

En aquest sentit, a continuació us facilitem una sèries de documents (també en versió àudio), que poden ajudar a millorar la nostra comunicació veïnal i, conseqüentment, millorar la nostra convivència.

Des del Servei de Mediació ajudem a la gestió col·laborativa i pacífica dels conflictes. En concret, ens podeu contactar per abordar els següents tipus de conflictes:

 

  • Comunitari i veïnal: convivència, sorolls, malentesos, neteja...
  • Espais públics: places, carrers, equipaments...
  • Entre entitats i associacions
  • En l'àmbit escolar
  • Familiars: parelles, relacions pares i fills, germans...
  • Qualsevol altre desacord entre persones

 

Dades de contacte del Servei de Mediació:

Telèfon: 93 702 28 07

Correu electrònic: lnadal@ajmataro.cat

O per Internet a Tràmits en línia

 

Documents

Més avall, podreu trobar els documents que es detallen. Hi ha 3 documents: un document breu d'empatia i habilitats comunicatives, la versió íntegra i un altre de Solidaritat Ciutadana.

Àudios

A continuació, disposeu d'àudios en diferents idiomes del material explicat en el paràgraf anterior.