Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament munta un dispositiu especial d’atenció als afectats pel tancament de les clíniques dentals FunnyDent

Escoltar

L’Ajuntament munta un dispositiu especial d’atenció als afectats pel tancament de les clíniques dentals FunnyDent

Es poden adreçar directament a l’OMIC i també s’han organitzat sessions informatives la setmana vinent



L’Ajuntament de Mataró, a través de l’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC), ha muntat un dispositiu especial per atendre les persones afectades pel tancament de les clíniques dentals FunnyDent. A Mataró estava ubicada al Camí Ral, 462.


 

El dispositiu contempla l’atenció personalitzada i sessions informatives conjuntes:

 

. Atenció personalitzada: els afectats poden adreçar-se a l’oficina de l’OMIC (avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101, planta baixa) per tal de recollir els impresos i les instruccions que cal seguir en aquest procediment. Cal concertar cita prèvia al telèfon gratuït 900 859 009.

 

L’horari d’atenció de l’oficina de consum serà:

. De l’1 al 5 de febrer de les 9 a les 14 h

. De l’1 al 3 de febrer també es farà atenció a les tardes de les 16.30 h a les 18. 30h

 

. Sessions informatives: les reunions tindran lloc els dies 1, 2 i 3 de febrer de les 9.15 a les 11.30 h i de les 17.30 a les 18.30 h, a la Sala d’Actes de l’Espai Gatassa (carrer de Josep Monserrat Cuadrada, 1). Per assistir a aquestes xerrades no cal cita prèvia.

 

Per poder fer la reclamació els afectats hauran de seguir els següents passos:

 

. Recopilar tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contractes, factures...) i presentar la reclamació a l’OMIC.

 

. Notificar a l’empresa FunnyDent que exigiu el compliment del contracte (amb l’imprès adjunt).

 

. Si s’ha finançat el pagament (crèdit al consum) s’han de dirigir a l'entitat financera que ha concedit el préstec per demanar-ne l’anul·lació per incompliment del contracte (atès que no s’ha prestat el servei complet).

 

. Si s’opta per la via judicial, es pot consultar als Serveis d’Orientació Jurídica ubicats en els Jutjats de Mataró.

. En tots els casos, també es pot demanar l’assessorament d’una associació de consumidors.

 

Fins ara l’OMIC ha atès 138 persones, dels quals uns 80 han assistit a una primera reunió conjunta on han estat informats dels tràmits que cal seguir per presentar les oportunes reclamacions.