Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mataró participa en la XXI Jornada d’Informació sobre consum en els municipis

Escoltar

Mataró participa en la XXI Jornada d’Informació sobre consum en els municipis

Les jornades, que se celebren el 25 i 26 d’octubre al municipi de Sariñera (Osca), comptaran amb una ponència de Mataró sobre la lluita contra les desigualtats en les relacions de consum. L'Ajuntament de Mataró compta amb l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidors i amb la Junta Arbitral de Consum per assessorar i tramitar les reclamacions davant de situacions de subordinació, indefensió o desprotecció en l’exercici de la ciutadania com a consumidors de productes i/o serveis.


L'Ajuntament de Mataró ha estat convidat per la Federació Aragonesa de Municipis, Comarques i Províncies a la XXI Jornada d’Informació sobre consum en els municipis, organitzada amb la col·laboració del Govern d'Aragó, l'Ajuntament de Sariñena (Osca) i la comarca de Los Monegros. Aquesta edició se celebra enguany en el municipi de Sariñena (Osca) i va dirigida a responsables municipals de totes les Oficines Municipals de Informació al Consumidor (OMIC) dels Ajuntaments d'Espanya i en la qual participen tècnics i tècniques de consum, agents socials i representants de les associacions de persones consumidores.

La ponència de Mataró, que es farà el 25 d’octubre, porta com a títol “La lluita contra les desigualtats en les relacions de consum” i anirà a càrrec de Francesc Xavier Sánchez Moragas, President de la Junta Arbitral Municipal de Consum de l'Ajuntament de Mataró.  

Aquesta col·laboració es fa en el marc del programa que impulsa l’Ajuntament de Mataró de lluita contra les desigualtats en les relacions de consum, que pretén establir mètodes per poder defensar, de manera efectiva, els drets de les persones consumidores davant de pràctiques comercials deslleials, abusives o discriminatòries.

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor i la Junta Arbitral de Consum de Mataró són serveis públics a la disposició de la ciutadania per a poder assessorar i tramitar les reclamacions davant situacions de subordinació, indefensió o desprotecció que impedeixin l'exercici dels nostres drets com a persones consumidores en condicions d’igualtat.

Publicat a