Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La campanya de Nadal de l’Ajuntament rep 2 premis LAUS

Escoltar

La campanya de Nadal de l’Ajuntament rep 2 premis LAUS

Guardonats amb dos bronzes el disseny de l’alfabet i la publicitat exterior d”Entre tots, el Nadal a punt”





 


La campanya “Entre tots, el Nadal a punt” de l’Ajuntament de Mataró ha guanyat dos bronzes en la darrera edició dels Premis LAUS 2013, els guardons de disseny i publicitat més importants del país que organitza l’Associació de Dissenyadors Gràfics i Directors d’Art del Foment de les Arts i del Disseny (ADG- FAD).


 

L’agència EVIL LOVE va presentar a la convocatòria dels LAUS algunes de les millors feines que havia realitzat durant l’any passat i, entre ells hi havia la campanya de Nadal encarregada per l’Ajuntament de Mataró amb finalitat solidària i participativa.

 

“Entre tots, el Nadal a punt” no només recollia l’esperit nadalenc i emfasitzava aspectes com la cooperació i la solidaritat sinó que a més demostrava l’estreta vinculació de la ciutat amb el gènere de punt, ja que els materials promocionals estaven fets amb punt de creu. No només els banderins decoratius que es venien perquè qualsevol persona pogués personalitzar el seu element decoratiu sinó que inclús es van fer a mà, gràcies a la col·laboració ciutadana, alguns dels grans cartells de la campanya que estaven a les marquesines (OPIS).

 

La campanya ideada per Evil Love per encàrrec de l’Ajuntament ha estat guardonada amb els bronzes en dues categories dels Premis LAUS: la del disseny de l’alfabet i la de publicitat exterior.