Comissió Informativa d'Administració i Atenció Ciutadana (18/10/2012)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana us convoco a la sessió ordinària d’aquesta Comissió.
Dia: 18 d’octubre de 2012
Hora: 9’10
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’ acta número 40 de 11 d’octubre de 2012.
2. Despatx oficial.
3. Línees d’actuació
4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’ Administració i Atenció ciutadana
5. Propostes a la Junta de Govern
6. Propostes al Ple
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS SERVEI D’INGRESSOS
6.1 Aprovació provisional modificació ordenances generals i ordenances reguladores dels impostos, i categoria fiscal de carrers per a l'exercici 2013.
6.2 Aprovació provisional modificació ordenances reguladores taxes i impostos per a l'exercici 2013.
6.3 Aprovació provisional modificació tarifes per a 2013.
7. Precs i preguntes.
La secretària de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas
Mataró,16 d’octubre de 2012