Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament i la Unió de Botiguers engeguen la campanya per promocionar el comerç local “Mataró, quina descoberta!”

Escoltar

L’Ajuntament i la Unió de Botiguers engeguen la campanya per promocionar el comerç local “Mataró, quina descoberta!”

Comença un concurs amb dos premis de 1.000 € i 500 € per gastar a les botigues en un sol dia



El regidor de Promoció Econòmica, Miquel Rey, i el vicepresident de la Unió de Botiguers de Mataró (UBM), Lluís G. Julià, han presentat aquest matí la campanya “Mataró, quina descoberta!”, que impulsen conjuntament l’entitat comercial i l’Ajuntament.




Els anuncis de la campanya sortiran a partir d’avui a premsa, ràdio i televisió, marquesines i autobusos. S’adreça als residents a la ciutat i vol ressaltar els valors del comerç local: el coneixement del producte, el tracte personal i la qualitat del servei.


 

El lema “Quina descoberta!” s’ha triat perquè moltes persones se sorprenen quan troben una oferta de producte i servei que, a priori, no creien que poguessin tenir en el comerç de sempre. També perquè quan ho proven, repeteixen per diferents motius pel tracte rebut, per l’atenció personalitzada o per la complicitat que acaben tenint amb el botiguer.

 

La campanya ens mostra 5 protagonistes, botiguers, dels que podem trobar a la ciutat i que representen, pel tipus de producte i pel missatge, la diversitat de comerços de Mataró. Així podem trobar: alimentació, producte per la llar, moda, calçat i cura personal.

 

 

Un dia de compres de premi

 

La iniciativa s’acompanya d’un concurs a les xarxes socials per generar participació i interès. Es tracta de què les persones participin explicant quina descoberta de Mataró volen compartir perquè els ha agradat o sorprès. Els missatges han d’anar acompanyats amb l’etiqueta #descobertamataró i es podran fer a Twitter, a les pàgines de Facebook de l’Ajuntament i UBM i a Instagram. Les descobertes es mostraran al web www.quinadescoberta.cat on també es poden trobar les bases del concurs i més informació de tota la campanya. El termini de participació comença avui i finalitza el 17 de juliol.

 

Entre tots els participants es sortejaran 2 premis, un per valor de 1.000 € i un altre de 500 €, que els guanyadors hauran de gastar en un sol dia en un mínim de 10 i 5 botigues respectivament.

 

 

Fruit del Pacte pel Comerç 2015-2017

 

Aquesta col·laboració entre l’Ajuntament i la Unió de Botiguers forma part de les actuacions que es descrivien al Pacte pel Comerç signat l’abril passat. A més, la campanya tindrà continuïtat en el darrer trimestre de l’any amb l’objectiu de captar visitants de fora de la ciutat.

 


Les despeses de la campanya es financien conjuntament i la part de l’Ajuntament prové del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) En aquesta primera fase té un cost d'11.737 € iva inclòs.