Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mataró dissenya una campanya de promoció turística amb descomptes en allotjament i restauració i una “Shopping Night”

Escoltar

Mataró dissenya una campanya de promoció turística amb descomptes en allotjament i restauració i una “Shopping Night”

El Mataró Opportunity Weekend tindrà lloc el 28, 29 i 30 de setembre i es complementa amb una amplia oferta d’activitats culturals, nàutiques i lúdiques



El president de l’Institut Municipal de Promoció Econòmica (IMPEM), Miquel Rey, i representants del Gremi d’Hostaleria i Turisme de Mataró i de la Unió de Botiguers han presentat avui en roda de premsa el Mataró Opportunity Weekend (MOW), que se celebrarà el 28, 29 i 30 de setembre.




Durant aquests tres dies hotels, restaurants i botigues oferiran descomptes, ofertes i activitats de tota mena amb l’objectiu d’atraure públic a la capital del Maresme.

 

L’IMPEM ha dissenyat una campanya de promoció de la iniciativa que porta per lema “L’oportunitat de viure Mataró intensament” i que té presència al carrer amb cartells (OPIS), a Internet i a mitjans de comunicació. També s’ha editat un distintiu per tal que els visitants puguin identificar fàcilment els establiments participants en el Mataró Opportunity Weekend.



 

Un cap de setmana ple d’oportunitats

 

Els hotels Atenea Port Mataró, NH Ciutat de Mataró i Ibis Mataró, així com el càmping Barcelona, ofereixen allotjament amb un 50% de descompte i una vintena de restaurants s’han adherit a la iniciativa, oferint menús gastronòmics a 12 euros.

 

Els visitants tenen a la seva disposició una variada oferta de rutes i activitats culturals que es desenvoluparan aquell cap de setmana: la ruta del mar, la visita a l’orgue de Santa Maria, la ciutat romana a través dels sentits, la visita a la vila romana de Torre Llauder, i les rutes patrionials o comercials audioguiades, entre d’altres, organtizades tant per l’IMPEM com per l’Institut Municipal d’Acció Cultural (IMAC) o el Museu Arxiu de Santa Maria.

 

La Unió de Botiguers també participa en el MOW organitzant la “Shopping Night” el dissabte 29 de setembre, una vetllada en què les botigues estaran obertes amb promocions, descomptes i ofertes especials per als clients i espectacles complementaris de dinamització.

 

Quant a concerts i oci nocturn, la sala Clap ha programat per aquell cap de setmana els concerts de The Eyes + Hyde Abbey + Crisix (metal) per divendres i Aleph Quantico + Panoramica (pop, indie) per dissabte, i la sala Privat, farà divendres la festa Nivell, amb música dels 80 i 90 i dissabte una Mostra dels Cellers del Maresme.

 

Aquells que passin el cap de setmana a Mataró tindran l’oportunitat també de visitar les exposicions de la Col·lecció Bassat-Museu d’Art Contemporani a la nau Gaudí, la 10ª mostra d’art jove a Can Palauet, l’exposició sobre el canvi climàtic al Museu de Mataró, la mostra “Mar de Fons” o “Dues dones i el blau” a Ca l’Arenas, entre d’altres.

 

L’oferta del Mataro Opportunity Weekend es completa amb propostes lúdiques i activitats nàutiques, com els tastets de navegació a vela lleugera i caiac, una sortida de navegació noctura i explicació de contes a la llum de la lluna, bateigs de busseig de mar, busseig per a professionals o sortides a navegar en veler.

 

Pel que fa a les propostes lúdiques, hi ha programades visites en segways, una cursa d’orientació a càrrec del Club Oros per centre i pel front marítim de la ciutat, un concert coral o diverses activitats esportives i musicals a la cèntrica plaça de Santa Anna organitzades per Privat i l’escola de Tennis Mataró. A més, el centre esportiu municipal El Sorrall oferirà aquests dies l’accés 2x1 a les seves instal·lacions.

 

Finalment, els aparcaments del centre de la ciutat col·laboraran oferint promocions o descomptes als usuaris amb motiu del Mataró Opportunity Weekend.