Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Preguntes referents als contractes de serveis i subministraments

Escoltar

Preguntes referents als contractes de serveis i subministraments

  1. Com es farà el pagament en els serveis afectats per la suspensió?

Les empreses presentaran una factura mensual, que anirà a compte de la indemnització final.

El mes de març hauran de presentar dues factures:

  1. La primera anirà de l’1 al 13 de març amb el cost del servei realment realitzat.
  2. La segona anirà del 14 al 31 de març amb l’import aproximat del servei que s’hauria d’haver realitzat, que anirà a compte de la indemnització per danys i perjudicis.

 

  1. Quan s’han d’acreditar aquestes despeses?

Les despeses no es podran acreditar fins al final de l’estat d’alarma. Per tant, en el moment de signar l’acta el contractista no cal que acrediti res.

Els pagaments es faran a compte de la indemnització per danys i perjudicis que es calcularà al final de l’estat d’alarma.

 

  1. Com podem calcular els costos d’un servei/manteniment?

En els contractes en què el cost del servei/manteniment és igual cada mes, no hi haurà problema.

En els contractes en què el manteniment/servei depèn de les necessitats de cada mes, l’empresa ho podrà calcular fent la mitja de les factures presentades els 3 últims mesos.