Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa Municipal de Presidència, Bona Governança i Reptes Mataró (10/10/2019)

Escoltar

Comissió Informativa Municipal de Presidència, Bona Governança i Reptes Mataró (10/10/2019)

Dia
Hora
Lloc
Sala de reunions. El Carreró
Organisme

Ordre del dia

1. Aprovació de l’acta número 2 de la sessió ordinària del dia 26/09/2019

2. Donar compte dels decrets signats de l’Àmbit de Presidència, Bona Governança i Estratègia

3. Línies d’actuació

4. Propostes a la Junta

DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS

SERVEI DE COMPRES I CONTRACTACIONS

4.1 Iniciar l’expedient de contractació del servei de manteniment de portes automàtiques en edificis municipals, per un import fixat com a màxim per a l’adjudicació de fins a 39.870,00 euros IVA no inclòs, pels dos anys de durada inicial del contracte. ( GTM 26940)

DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS

SERVEI DE RELACIONS LABORALS I ASSISTENCIA JURÍDICA

4.2 Donar compte de la sentència dictada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, per la qual s’estima el recurs de suplicació interposat per l’Ajuntament de Mataró i revoca la sentència dictada pel Jutjat Social 2 de Mataró i desestima la demanda inicial de GBP.

4.3 Donar compte de la sentència dictada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, per la qual s’estima parcialment el recurs de suplicació interposat per l’Ajuntament de Mataró i estima parcialment la demanda interposada per NRV.

5. Propostes al Ple

SERVEI DE SECRETARIA

5.1 Aprovar el Contracte de donació del fons documental de caràcter històric de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena

5.2 Aprovar el contracte de donació d’un fons documental de filmacions del Sr. Joaquim Illa Juandó.

6. Precs i preguntes


Immaculada Pruna
La secretaria