Comissió Informativa Municipal de l'àrea d'Administració i Atenció Ciutadana (15/01/2015)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
DATA: 15 de gener de 2015
HORA: 09:20 hores
LLOC: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’ acta núm. 31 de la sessió ordinària del dia 23 de desembre de 2014.
2. Despatx oficial.
3. Línees d’actuació.
3.1 Nou sistema marca d’aigües.
4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’Administració i Atenció ciutadana.
5. Propostes a la Junta de Govern.
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
5.1 Aprovar l'adhesió de l'Ajuntament de Mataró a l'espai presencial de la Comunitat de Recursos Humans de la Diputació de Barcelona (XarxaCORH).
5.2 Acceptació de l'ajut de la Diputació de Barcelona per import total de 1.502.663,13 euros en el marc del "Programa complementari de foment a l'ocupació local".
6. Propostes al Ple.
SERVEI DE SECRETARIA GENERAL
6.1 Ratificació inicial de la modificació dels estatuts del Consorci Sanitari del Maresme.
La secretària de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas
Mataró, 12 de gener de 2015