Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El TecnoCampus posa en marxa el curs 2023-2024 dues noves ofertes de titulacions de grau

Escoltar

El TecnoCampus posa en marxa el curs 2023-2024 dues noves ofertes de titulacions de grau

S’estrenen el nou grau en Nutrició Humana i Dietètica i la doble titulació de Turisme i Gestió del Lleure / Màrqueting i Comunitats Digitals per completar l’oferta formativa del centre

El president de la Fundació Tecnocampus, David Bote i  el director general de la Fundació Tecnocampus, Josep Lluís Checa han presentat els nous graus. Foto: Ajuntament de Mataró
El president de la Fundació Tecnocampus, David Bote i el director general de la Fundació Tecnocampus, Josep Lluís Checa han presentat els nous graus. Foto: Ajuntament de Mataró

El proper curs 2023-2024 es posen en marxa dues noves propostes formatives, que complementen una àmplia oferta de titulacions ja existents en els àmbits de la tecnologia, l’empresa, l’audiovisual i la salut.

En l’àmbit de la salut, a les ja existents titulacions d’Infermeria, Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), Fisioteràpia i la doble titulació de Fisioteràpia / CAFE s’hi suma ara el nou Grau en Nutrició Humana i Dietètica. Es tracta d’una titulació que ja té força recorregut en el mapa universitari català, amb una forta demanda de professionals que es preveu que anirà a l’alça els propers anys. Al TecnoCampus, la titulació es posa en marxa amb alguns trets distintius. El grau oferirà dos itineraris formatius per especialitzar-se: el de Nutrició Clínica i el de  Nutrició Esportiva. Una altra particularitat del grau és que es cursarà de forma semipresencial, de manera que farà possible compaginar estudis i activitats laboral.

L’altra novetat s’inscriu en l’àmbit d’Empresa i permet fer una combinació de dues titulacions que ja es poden cursar actualment al TecnoCampus: Turisme i Gestió del Lleure, que ja s’ofereix com a doble titulació amb Administració d’Empreses, ara es podrà cursar com a doble grau en Turisme i Gestió del Lleure / Màrqueting i Comunitats Digitals. D’aquesta manera, els estudiants que triïn aquesta opció en la preinscripció podran obtenir dos títols de grau en només cinc anys, i especialitzar-se en màrqueting, un sector en enorme creixement que, aplicat a la indústria del turisme, es preveu que tindrà els propers anys un gran efecte transformador.

S’acaba de perfilar, d’aquesta manera, una oferta d’un total de 19 graus i dobles graus, amb el segell de la Universitat Pompeu Fabra, a la qual està adscrit el centre universitari TecnoCampus. Una oferta que es complementa amb un ampli ventall de màsters, postgraus i cursos d’especialització vinculats a la formació permanent.

 

Publicat a