Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa Municipal Extraordinària i Urgent de l'Àrea d'Administració i Atenció Ciutadana (09/07/2012)

Escoltar

Comissió Informativa Municipal Extraordinària i Urgent de l'Àrea d'Administració i Atenció Ciutadana (09/07/2012)

Dia
Hora
Lloc
Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana us convoco a la sessió extraordinària i urgent d’aquesta Comissió.

Dia: 9 de juliol de 2012
Hora: 9’00 h
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró


ORDRE DEL DIA


1. Aprovació de la urgència de la convocatòria.

2. Proposta al Ple

DIRECCIÓ SERVEI ECONÒMICS

2.1 Aprovar el pla de sanejament financer i pla econòmic-financer per al període 2012-2016

2.2 Aprovar modificació del pressupost del 2012 de l’Ajuntament.

2.3 Autoritzar a PUMSA a concertar operacions de préstec a llarg termini per import global de 16.665.000,00 €, amb destí a refinançar el seu endeutament actual.

2.4 Aprovar l’operació de préstec a llarg termini per part de l’Ajuntament, d’import 5.479.783, derivada del mecanisme de finançament per al pagament a proveïdors de les entitats locals, regulat en el RD 4/2012.
 

2.5 Aprovar la concertació d’operacions de préstec a llarg termini de l’Ajuntament, d’import global 18.500.000,00 €, per l’assumpció per part de l’Ajuntament dels deutes de les societats municipals PUMSA i GINTRA.


La secretària de la Comissió Informativa d’ Administració i Atenció Ciutadana.

 

Immaculada Pruna Ribas

 

 

Mataró, 6 de juliol de 2012


NOTA. LA DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA COM A PROPOSTA, ES PROVISIONAL, DEGUT A QUE COM ES SABUT S’ESTÀ NEGOCIANT AMB ELS GRUPS MUNICIPALS. LA DOCUMENTACIÓ DEFINITIVA ES LLIURARÀ EN EL MOMENT DE LA SESSIÓ.