El diablo viste de Prada 2
- https://www.mataro.cat/ca/actualitat/agenda/2026-el-diablo-viste-de-prada-2-3
- El diablo viste de Prada 2
- 2026-05-17T19:30:00+02:00
- 2026-05-17T23:59:59+02:00
Dues dècades després (2006-2026) tornen a escena els personatges de la comèdia sobre l’esplendor i el glamour del món de la moda i de la revista Runway. Han passat moltes coses: els mitjans digitals i el panorama mediàtic han fet un gir impressionant. Abans no existien ni els whatsapps.
En aquest context de supervivència empresarial i de crisi del periodisme tradicional, Andy Sachs (Anne Hathaway), que havia deixat Runway per dedicar-se a un periodisme més seriós i compromès, és contractada de nou com a redactora en cap de la publicació per adaptar-la als nous temps i contrarestar l’ofensiva d’internet.
Tot i que Miranda Priestly (Meryl Streep), la poderosa directora de Runway, accepta el nomenament de l’Andy amb distància i hostilitat, és prou intel·ligent per adonar-se que la seva antiga col·laboradora pot aportar valor a una revista a punt de tancar. En aquest retorn, l’Andy es retroba amb vells companys de feina: en Nigel, l’home de gust exquisit, i l’Emily, que ara treballa com a executiva a Dior.
Comèdia | E.U.A, 2026.
Durada: 120 minuts.
No recomanada per menors de 7 anys. Venda d'entrades 30 minuts abans de la sessió.
Info
-
Quan?
17/05/2026 des de 19:30
-
Categoria
Cinema
-
On?
Foment Mataroní
-
Organitzador
Foment Mataroní
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal
- Lloc web extern