Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La vellesa segons “Dominga habla sola”

Escoltar

La vellesa segons “Dominga habla sola”

MIRA'M. NO MIRIS LA MEVA EDATMataró lluita contra l'edatisme i trenca estereotipsL’edatisme és la discriminació per motiu d’edat que es manifesta mitjançant estereotips, prejudicis o conductes discriminatòries. Tot i que pot afectar persones de qualsevol edat, impacta especialment en les persones grans.El Servei de Benestar Social, conjuntament amb el Servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha programat actes i activitats de sensibilització envers la lluita contra l’edatisme.

  • La vellesa segons “Dominga habla sola”
  • 2026-05-11T18:00:00+02:00
  • 2026-05-11T23:59:59+02:00
  • MIRA'M. NO MIRIS LA MEVA EDATMataró lluita contra l'edatisme i trenca estereotipsL’edatisme és la discriminació per motiu d’edat que es manifesta mitjançant estereotips, prejudicis o conductes discriminatòries. Tot i que pot afectar persones de qualsevol edat, impacta especialment en les persones grans.El Servei de Benestar Social, conjuntament amb el Servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha programat actes i activitats de sensibilització envers la lluita contra l’edatisme.

La xerrada utilitza les vinyetes de "Dominga habla sola" per reivindicar el valor d’envellir.

A càrrec: Elisabeth Justicia, il·lustradora, dissenyadora gràfica, integradora social i creadora del projecte social de "Dominga habla sola". 

Activitat amb servei d’intèrpret de signes.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Info

  • Quan?
    11/05/2026 des de 18:00
  • Categoria

    Xerrada

  • On?

    Biblioteca Pompeu Fabra

  • Organitzador

    Servei de Benestar Social, conjuntament amb el Servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana amb el suport de la Diputació de Barcelona. Col·labora: Biblioteques de Mataró – Ajuntament de Matar

  • Afegiu l'esdeveniment al calendari
  • Lloc web extern