Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El jardí mediterrani de Can Boet

Escoltar

El jardí mediterrani de Can Boet

Activitat per conèixer les plantes més freqüents al paisatge mediterrani i els usos que n'han fet els pobles del Maresme des d'antic. Planta del mes: vern, amb la qual celebrarem el Dia Internacional dels Boscos

Al llarg de la visita es podran identificar les comunitats de plantes més representatives del litoral mediterrani. També es repassaran les propietats i usos d'aquelles plantes que podem gaudir en aquesta època de l'any.

Per celebrar el Dia Internacional dels Boscos (21 de març) es plantarà un vern (Alnus glutinosa), espècie característica dels boscos de ribera.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia al 937 412  930 (de dl a dv de 9 a 14 h) o bé a l’adreça educacultura@ajmataro.cat 

Activitat adreçada a adults. Poden assistir-hi nens de més de 8 anys, sempre que estiguin acompanyats de com a mínim un adult per nen.

La visita forma part del programa estable d'activitats a Can Boet: visites guiades (cada 4t dissabte de mes) i activitats familiars (cada 4t diumenge de mes), excepte els mesos d'agost i desembre.

Info

  • Quan?
    21/03/2026 des de 10:00
  • Categoria

    Visita guiada

  • On?

    Can Boet. Centre de patrimoni arqueològic i natural

  • Organitzador

    Organitzen: Cultura Mataró (Can Boet) i Diputació de Barcelona (Centre de Documentació del Parc del Montnegre i el Corredor a Can Boet)

  • Afegiu l'esdeveniment al calendari
  • Lloc web extern