Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El meu refugi particular

Escoltar

El meu refugi particular

Us convidem a descobrir l'obra de Diego Guirao i el seu món oníric i atmosfèric. La visita a l'exposició anirà acompanyada de reflexions al voltant del simbolisme de les peces de l'artista i els sentiments i emocions que desprenen.

  • El meu refugi particular
  • 2025-12-14T12:00:00+01:00
  • 2025-12-14T23:59:59+01:00
  • Us convidem a descobrir l'obra de Diego Guirao i el seu món oníric i atmosfèric. La visita a l'exposició anirà acompanyada de reflexions al voltant del simbolisme de les peces de l'artista i els sentiments i emocions que desprenen.

En bona part de les seves pintures i escultures, Diego Guirao hi representava nius, crisàlides o arbres on enfilar-se i refugiar-se. Eren els seus estranys habitatges. 

Després d'observar les obres i de despertar la vostra curiositat, us proposem crear el vostre propi refugi, el vostre particular estrany habitatge, a través d'un taller pràctic. 


Aforament limitat a 25 persones. Activitat recomanada a partir de cinc anys
Més informació: 93 741 29 30  (de 9 a 14 h) | educacultura@ajmataro.cat

Info

  • Quan?
    14/12/2025 des de 12:00
  • Categoria

    Activitat familiar

  • On?

    Ca l'Arenas. Museu de Mataró

  • Organitzador

    Museu de Mataró - Cultura Mataró

  • Afegiu l'esdeveniment al calendari
  • Lloc web extern