Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Flam de flors

Escoltar

Flam de flors

Teatre participatiu de la Companyia Sensibilais

Aquest espectacle compta amb servei de canguratge. Inscripcions aquí

Peça que sorgeix del meu treball d'investigació fet durant la carrera a l'Institut del Teatre sobre el llibre “Viatges i flors” de la Mercè Rodoreda, on em vaig quedar copsada per tanta fragilitat i bellesa alhora que també molta realitat crua, sobre com enfocar el tracte de l'infant que és comparable a les flors i el seu magnetisme per a mi. D'allà vaig començar a idear com fer una peça que englobés aquesta vulnerabilitat tan màgica, vital i sensible sense estar adoctrinant a cap adult. Que tots fem el que podem. Però sí posar-hi el punt de mira i invitar a la reflexió.

Amb les paraules anteriors és com defineix Clara Sunyer Buigas aquesta peça, és un viatge performatiu i sensitiu que convida l'espectador a retornar als seus primers anys de vida. Al món de l'úter, al ventre de la mare i fins als cinc anys. Una reflexió sobre la vulnerabilitat infantil, la responsabilitat afectiva que té l'adult i com aquest influirà en el desenvolupament emocional de l'infant. L'espectacle es basa en la tècnica sensorial del Teatro de los Sentidos, en tècniques de teatre i dansa, pedagogies teatrals textuals, cant i música.  


Clara Sunyer Buigas
Creadora multidisciplinària graduada en Interpretació musical per l'Institut del Teatre. Formada en dansa clàssica i contemporània, així com en música i harmonia a l'aula del Liceu de Barcelona. També és cantautora amb dos discs al mercat.

Daniela Altieri
Investigadora de la veu-cos que explora les possibilitats comunicatives de les arts vives a través de la narració del cos, la música i la veu com a instruments d'expressió i relació. Ha treballat amb la companyia Teatro de los Sentidos de Barcelona.

Fitxa artística
Creació, direcció i interpretació: Clara Sunyer
Codirecció i interpretació: Daniela Altieri
Creació musical: Clara Sunyer i Daniela Altieri
Vestuari: Clara Sunyer i Daniela Altieri
Durada: 50 minuts
Espectacle en català

La recaptació de la taquilla es destina íntegrament a la companyia.

Info

  • Quan?
    09/02/2025 des de 17:00
  • Categoria

    Espectacle

  • On?

    Teatre del Cafè Nou

  • Organitzador

    Ajuntament de Mataró

  • Afegiu l'esdeveniment al calendari
  • Lloc web extern