Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Zona intrusa 16. Espais liminars | Massa Salvatge Coop. V

Escoltar

Zona intrusa 16. Espais liminars | Massa Salvatge Coop. V

Sessió amb el col·lectiu Massa Salvatge Coop. V, que forma part del projecte Zona intrusa 16. Espais liminars, a cura de Jordi Ferreiro

Zona intrusa és un projecte artístic i pedagògic impulsat pel M|A|C (Mataró | Art | Contemporani), adreçat a docents i alumnes d’educació secundària i batxillerat dels centres educatius de Mataró.

Aquesta 16a edició de Zona intrusa és la tercera i darrera del cicle dirigit per Jordi Ferreiro.

La proposta consta d’una sèrie de sessions de conversa i treball en línia dirigit als docents dels centres d’educació secundària de la ciutat de Mataró, en què es conviden diversos agents del context local i internacional amb una pràctica híbrida entre l’art, l’educació i la gestió cultural. L’objectiu és desenvolupar una proposta educativa i artística als instituts, tot relacionant l’art i el pensament contemporanis. 

En la programació d'enguany hi ha una sèrie de sessions que s’ofereixen en línia a tota persona interessada. Es pot seguir i participar sense inscripció prèvia.

Dimecres 15 de febrer a les 18.30 h, Massa Salvatge Coop. V serà el col·lectiu que dinamitzarà la sessió.

Luz Broto

Massa Salvatge Coop. V és un col·lectiu situat a València i format per la Teresa Mata, el Lluc Mayol i l’Alba Oller, amb l’objectiu de generar espais, accions, eines i projectes pedagògics des d’una dimensió cultural i política compromesa. El col·lectiu va néixer el 2019 com a associació i ara es conforma com una cooperativa sense ànim de lucre. Des de llavors ha begut de la trajectòria dels seus components emprant com a base el joc, l’art contemporani, la investigació i la participació social a través de diferents projectes pedagògics realitzats tant des de l’àmbit de la mediació artística com de l’acció social a museus i institucions públiques però també en associacions i col·lectius de base.
Des de l’origen, el col·lectiu combina l’acció comunitària (vinculada estretament a l’impuls de l’espai comunitari de La Figuera Benimaclet) amb l’elaboració d’accions i projectes per encàrrec d’institucions, entitats artístiques i educatives (IVAM, MACBA, Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de València, La Caldera, Addend, Florida Universitària, Museu de Valls, Espai Nyam Nyam, Experimentem amb l’Art, etc.).

Més informació: Web M|A|C.

Enllaç Zoom:

https://ajmataro-cat.zoom.us/j/91031257603?pwd=ekZ5dS9yTkdCRXlldXJOMDQ5c2NEQT09

ID de la reunió: 910 3125 7603
Codi d'accés: =KetZ2h#

Info

  • Quan?
    15/02/2023 des de 18:30
  • Categoria

    Conferència

  • On?

    Activitat virtual

  • Organitzador

    M|A|C. Mataró Art Contemporani

  • Afegiu l'esdeveniment al calendari
  • Lloc web extern