Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament modifica els horaris d’atenció telefònica

Escoltar

L’Ajuntament modifica els horaris d’atenció telefònica

La reestructuració diferencia entre horari d’hivern i d’estiu

El servei d’atenció telefònica de l’Ajuntament ha reestructurat a partir d’aquest mes de gener els seus horaris. L’atenció al públic es redueix en els moments de menor incidència.

 

El motiu de la modificació del servei són les restriccions pressupostàries, donat que la conjuntura econòmica actual obliga a prioritzar la despesa. L’Ajuntament ja va dur a terme una primera reducció d’aquest servei al març de l’any passat. Així, els diferents telèfons d’atenció al públic, que abans havien funcionat ininterrompudament, van deixar de funcionar les nits de cap de setmana i festius, i les nits del mes d’agost.

 

La nova modificació dels horaris es va presentar a la Comissió Informativa de Serveis Centrals celebrada el 20 de gener.

 

 

Els nous horaris

 

Els serveis telefònics afectats són el 010 (807 11 70 10 si es truca des de fora de Mataró), el telèfon de l’Agència d’atenció a la gent gran i a les persones amb dependència (93 702 50 00) i el Telèfon del Civisme (900 859 009).

 

El nou funcionament del servei diferencia entre horari d’hivern i horari d’estiu. Els horaris són els següents:

 

- Hivern (de l’1 de gener al 14 de juny i dels 16 de setembre al 31 de desembre): de dilluns a les 8.00 hores a dissabte a les 22.00 hores, ininterrompudament, excepte els festius que el servei romandrà tancat.

 

- Estiu (del 15 de juny al 15 de setembre): de 8.00 a 22.00 hores de dilluns a dissabte. Tancat totes les nits i els festius.

 

L’Ajuntament ha pactat la reestructuració d’horaris amb l’empresa que duu a terme el servei per encàrrec municipal de manera que els canvis no comporten cap acomiadament.

  

 

Resposta a les demandes gravades

 

Els ciutadans que truquen durant les hores que no hi ha atenció telefònica poden deixar el seu nom i telèfon, amb la seva demanda, gravats en un contestador automàtic. Els operadors del servei d’atenció telefònica tornaran la trucada als interessats per atendre les seves peticions el primer dia laborable després de l’enregistrament. A més, cal recordar que els ciutadans també disposen del web municipal tant per aconseguir informació com per fer arribar les seves queixes o suggeriments a l’Ajuntament.