Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament modifica l’horari del servei d’atenció telefònica

Escoltar

L’Ajuntament modifica l’horari del servei d’atenció telefònica

El servei es donarà de dilluns a divendres de 7 a 22 h

El servei d’atenció telefònica de l’Ajuntament a partir d’1 de gener reestructura l’horari d’atenció al públic. L’horari serà de dilluns a divendres de 7 a 22 h ininterrompudament i s’elimina el servei a les nits, els festius i els caps de setmana.


 

Els serveis telefònics afectats són el 010 (807 11 70 10 si es truca des de fora de Mataró), el telèfon de l’Agència d’atenció a la gent gran i a les persones amb dependència (93 702 50 00) i el Telèfon del Civisme (900 859 009).

 

Aquesta és la tercera vegada que l’Ajuntament modifica els horaris del servei d’atenció telefònica motivada per les restriccions pressupostàries que obliguen a prioritzar la despesa.

 

La nova modificació de l’horari s’ha presentat avui a la Comissió Informativa Municipal de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana.

 

 

Resposta a les demandes

 

Per minimitzar la manca de servei directe, els ciutadans que truquin fora de l’horari indicat podran deixar el seu nom i telèfon, amb la seva demanda, gravats en un contestador automàtic. Els operadors del servei d’atenció telefònica tornaran la trucada als interessats per atendre les seves peticions el primer dia laborable després de l’enregistrament.

 

Els ciutadans també disposen del web municipal tant per aconseguir informació com per fer arribar les seves queixes o suggeriments a l’Ajuntament. I en casos d’urgència poden trucar al 092 de la Policia Local.