Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mataró promociona la seva oferta turística al Saló Internacional de Turisme a Catalunya

Escoltar

Mataró promociona la seva oferta turística al Saló Internacional de Turisme a Catalunya

Està obert des d’avui i fins al diumenge 10 al recinte firal de Montjuïc

Mataró serà present, un any més, a Saló Internacional del Turisme a Catalunya (SITC) que arriba enguany a la seva 20a edició, i que té lloc des d’avui dijous 7 fins al diumenge 10 d’abril als palaus 1, 2, 3 del recinte firal de Montjuïc (Barcelona).




Les propostes turístiques de la ciutat es promocionaran des de l’espai Costa de Barcelona- Maresme ubicat a l’estand la Diputació de Barcelona. Es tracta d’un macro estand que sota el lema "Barcelona és molt més" donarà a conèixer les propostes turístiques de la província de Barcelona i els seus territoris, tant a professionals com al públic en general.



A més de Costa de Barcelona- Maresme, comparteixen estand les marques turístiques Barcelona, Costa de Barcelona-Mar, Modernisme & Penedès, Catalunya Central, Pirineus (Berguedà) mitjançant les comarques i els municipis turístics.

 

Entre els principals productes turístics de la ciutat que es promocionaran trobem les propostes de rutes i visites per descobrir el patrimoni de la ciutat; l’oferta d’activitats nàutiques i de serveis i equipaments del front marítim i les platges; les jornades gastronòmiques;  o l’oferta de restauració de Mataró, entre d’altres.



A més, enguany es presenten dues novetats, d’una banda la nova ruta Mataró, de la indústria tèxtil al TecnoCampus,i d’una altra, la visita a la Col·lecció Bassat d’Art Contemporani de Catalunya ubicada en un dels primers edificis d’Antoni Gaudí, la Nau Gaudí.



També dins el saló, l’Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró (IMPEM) participarà en les activitats de dinamització organitzades per la Diputació de Barcelona en les quals els municipis participants oferiran entre els visitants diferents premis instantanis. Obsequis que permetran a les persones guanyadores conèixer l’oferta i els productes turístics de Mataró de primera mà.

 

Un dels principals objectius de l’IMPEM en el marc de la promoció de la ciutat és posicionar Mataró com a destinació de turisme urbà amb productes com són el comerç urbà, la cultura, el mar i la natura entre d’altres.

 



El 20 Saló Internacional del Turisme a Catalunya



El saló, organitzat per Fira de Barcelona, constitueix una plataforma comercial molt sòlida per a les empreses expositores, per al públic i per a la indústria turística. Ocuparà els palaus 1, 2 i 3 del recinte de Montjuïc i presentarà al públic català les propostes de 1.100 expositors directes i representants de més de 60 països i de totes les comunitats autònomes. La ciutat convidada és Bilbao. 

 

Com a novetats, destacar que enguany avui l’entrada estarà reservada només als professionals del sector. També s’incorporen dues noves àrees dedicades al Turisme Esportiu, amb la proposta de destinacions i empreses relacionades amb aquest segment i al Turisme Experiencial, on es reuniran les empreses capdavanteres d'aquest sector. Aquestes propostes s’afegeixen a les àrees tradicionals com les ofertes, la Porta del Desert, Expocruceros i la quarta edició del Pink Corner especialitzat en turisme per als col·lectius de gais, lesbianes, transsexuals i bisexuals (LGTB).

 

El saló acollirà per primer cop, la trobada sectorial de l'Associació Catalana d'Agències de Viatges (ACAV) on 45 empreses donaran a conèixer els seus productes a les més de 200 agències de viatges minoristes convidades. El SITC serà també el marc del Congrés Internacional de Turisme i Dret i del I Congrés de Bloggers Volta al Món.