Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament reorganitza el servei d’atenció telefònica

Escoltar

L’Ajuntament reorganitza el servei d’atenció telefònica

El 010, el telèfon del civisme i el de la gent gran funcionaran de 8 a 19 h per disminuir el cost

El telèfon d’atenció ciutadana 010, el telèfon del civisme (900 85 90 09) i el telèfon de la gent gran i les dependències (93 702 50 00) i la centraleta de l’Ajuntament (93 758 21 00) donaran servei de 8 a 19 hores, de dilluns a divendres. Durant el mes d’agost, l’horari serà de 8 a 15 hores.


 

Fora de l’horari indicat s’activarà un contestador automàtic on els ciutadans poden deixar enregistrada les seves sol·licituds, queixes o suggeriments, que seran ateses el primer dia laborable després de l’enregistrament sempre i quan s’hagin facilitat les dades de contacte.

 

Per urgències continuarà vigent el telèfon 092 de la Policia Local.

 

La reducció de l'horari respon a la voluntat del Govern Municipal de reduir al màxim la despesa generada per l’Ajuntament atesa la difícil situació de les finances municipals. Per aquest motiu, s’ha decidit suprimir el servei en les hores en les quals el rendiment és menor.

 

El canvi es farà aprofitant el moment de renovació de la contractació amb el proveïdor del servei, que és l’empresa SERTEL, de la Fundació FUNDOSA de la ONCE.

 

El nou contracte pujarà 238.460, 82 € i és un 24,65 % inferior a l’anterior. L’Ajuntament estalviarà 78.015 € amb la reducció del servei en les hores menys productives.