Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La ciutat intenta captar inversors internacionals amb el suport del vídeo “Mataró, a business friendly city”

Escoltar

La ciutat intenta captar inversors internacionals amb el suport del vídeo “Mataró, a business friendly city”

L’audiovisual es va estrenar a Estats Units, durant la visita d’una delegació mataronina que va viatjar a Florida en el marc d’un projecte de dinamització econòmica, i es pot veure per Internet



El canal públic de televisió m1tv ha produït per encàrrec de la Fundació TecnoCampus i de l’Ajuntament de Mataró un vídeo per contribuir a difondre els atractius de la població com a ciutat per a negocis i inversió. També persegueix alhora divulgar els atributs d’una ciutat mediterrània moderna, dinàmica, treballadora, sostenible, ben comunicada, amb una activa vida social i amb bona qualitat de vida.


 

L’audiovisual es va difondre per primera vegada la setmana passada a Estats Units, durant el viatge que va fer una delegació mataronina en el marc del projecte “Mataró, hub en Catalunya para el Sud de Florida”, que té tres línies de desenvolupament estratègic: la recerca d’inversors per al Port de Mataró, els programes d’internacionalització d’empreses i la col·laboració acadèmica entre institucions universitàries dels dos llocs.

 

Avui, dimecres 24 d’abril, el vídeo s’exhibeix també durant la jornada de presentació del pont empresarial que s’ha establert amb el Sud de Florida i que té lloc al TecnoCampus.

 

 

Tots els detalls

 

El videoclip porta per títol “Mataró, a business friendly city” (Mataró, ciutat de negocis), té una durada de poc més de 3 minuts i el tema musical, que té molt protagonisme, és d’un grup canadenc anomenat Zerbin que porta per títol “New Earth”.

 

Ha estat dirigit i supervisat pels serveis de comunicació i màrqueting de l’Ajuntament i la Fundació TecnoCampus i és obra d’m1tv: Ferran Valls (realització), Marc Giner i Pau Bertran (imatges), Jaume Puig (producció), Juli Sesé (Grafisme), Fran Salazar (Hyperlapses) i Jordi Muns de Dfly vision (imatges aèries).

 

Hi surten imatges representatives de diversos indrets de la ciutat, però sobretot d’algunes de les activitats econòmiques que s’hi desenvolupen (empreses, comerç, serveis...) i també d’esdeveniments socials i dels equipaments on es desenvolupen. S’han fet rodatges a més d’una vintena d’escenaris i empreses de la ciutat.

 

De moment, els missatges sobreimpressionats estan en anglès, que és l’idioma dels negocis per excel·lència, però no es descarta traduir-los més endavant a altres idiomes com el rus o el castellà, en funció de les necessitats i/o els països que siguin objecte de l’estratègia de promoció econòmica. L’audiovisual es clou amb l’eslògan “Invest in Mataró. Barcelona Northern Gateway” (Invertir a Mataró. La porta nord de Barcelona).

 

Des d’avui, el vídeo està penjat a Internet perquè tothom el pugui visualitzar, reproduir, o compartir a través de les xarxes socials. 



 


Podeu veure el vídeo " Mataró, a Business Friendly City"