Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La campanya “Mataró, quina descoberta!” promociona al Maresme i al Vallès el comerç de la ciutat

Escoltar

La campanya “Mataró, quina descoberta!” promociona al Maresme i al Vallès el comerç de la ciutat

L’objectiu és atreure compradors entre els habitants de localitats properes

L’Ajuntament i la Unió de Botiguers de Mataró impulsen la segona fase de la campanya “Mataró, quina descoberta!” per promocionar el comerç de la ciutat. Aquest cop la campanya s’adreça als habitants de les localitats de l’entorn de Mataró perquè tinguin la nostra ciutat com a referent quan facin les seves compres.


Els protagonistes de la campanya són els mateixos compradors que, vinguts de fora, han descobert que a Mataró poden trobar tot allò que necessiten. La campanya es basa en tres ofertes: els comerços especialitzats, els mercats i els restaurants. Tres àmbits que conformen una oferta global per passar un dia de compres a Mataró.


Els mitjans escollits per publicitar la campanya són de fora de la ciutat, precisament per arribar a aquest públic forà que interessa siguin visitants dels comerços. La campanya comença aquesta setmana i consisteix en anuncis en premsa, ràdio, marquesines i autobusos.


El lema “Mataró, quina descoberta!” continua sent l’eix de la campanya perquè moltes persones es sorprenen positivament quan descobreixenuna oferta de producte i servei que, a priori, no esperaven trobar en el comerç de Mataró.


La campanya mostra 5 situacions amb diferents perfils per incidir en el fet que tothom pot descobrir a Mataró el seu lloc per fer un bon àpat, comprar producte fresc o trobar l’objecte que busca. I també gaudir-ho tot en un dia complet.




Pacte pel Comerç 2015-2017


Aquesta col·laboració entre l’Ajuntament i la Unió de Botiguers forma part de les actuacions que es descrivien al Pacte pel Comerç signat l’abril passat.


Les despeses de la campanya es financen conjuntament. La part de l’Ajuntament prové del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER). En aquesta segona fase s’hi destinen 18.263 € (IVA inclòs).