Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La samarreta de Les Santes 2017 estableix nou rècord de vendes

Escoltar

La samarreta de Les Santes 2017 estableix nou rècord de vendes

La botiga on line augmenta el volum de comandes

Les Santes 2017 ha establert un nou rècord de venda de samarretes. En concret, un cop fet el recompte definitiu, les samarretes que s’han venut enguany de Les Santes, amb l’adaptació de la imatge del cartell de la Festa Major de la ciutat, obra de Raúl Roncero, han estat 6.136. Aquesta xifra suposa un 2 % més que el 2016 i un 4 % més que el 2015.

 


Del total de samarretes venudes, 3.012 s’han adquirit per Internet i la resta, 3.124 a la botiga física. Les samarretes més demanades han estat les infantils i pràcticament totes les talles d’aquesta franja s’han exhaurit.

 


Les comandes fetes per Internet dels altres productes de la festa continuen augmentant i se n’han fet 1.293 que equival a un augment del 6 % respecte al 2016 i d’un 37% més que el 2015. Així, la botiga on line ha venut més de 4.300 articles entre samarretes, gots solidaris, bosses de Les Santes, mocadors i barrets de l’escapada i figures de la festa com és el cas del Drac, entre d’altres.






Ubicació més espaiosa




La botiga oficial de Les Santes, que estrenava ubicació i es traslladava a Can Marfà Gènere de Punt del Museu de Mataró, va obrir el passat 18 de juliol amb una àmplia oferta de productes relacionats amb la Festa Major mataronina. El dia 6 de juliol ja es va posar en funcionament la botiga on line.




Els usuaris han fet una bona valoració del nou espai més ample i còmode de la botiga física. La parada per pintar les figures de Les Santes, muntada a l’exterior de la botiga, al passatge de Can Marfà, ha estat tot un èxit. Els usuaris també han agraït la proximitat de la botiga de Les Santes amb l’exposició fotogràfica de Les Santes, obra d’Eloi Codina, que estava ubicada a l’altra part de la planta baixa de Can Marfà Gènere de Punt del Museu de Mataró.




El dia 24 de juliol es va instal·lar també una botiga express a la plaça de Santa Anna, com a prova pilot per apropar el marxandatge als actes més multitudinaris, que ha resultat ser un èxit.