Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament potencia la realització online dels tràmits ciutadans i les tres Oficines d’Atenció Ciutadana atenen de forma presencial amb cita prèvia obligatòria

Escoltar

L’Ajuntament potencia la realització online dels tràmits ciutadans i les tres Oficines d’Atenció Ciutadana atenen de forma presencial amb cita prèvia obligatòria

Les Oficines d’Atenció Ciutadana que atenen presencialment amb cita prèvia obligatòria a partir del 14 de setembre són tres: la del Centre (La Riera,48) on també hi ha un Punt d’Autoservei on es poden fer multitud de tràmits, la de Cerdanyola (passeig de Ramon Berenguer III,82) i la de Rocafonda (carrer de Josep Punsola, 47). Els tràmits de la ciutadania amb l’administració es poden fer en línia a la Seu Electrònica seu.mataro.cat i també es pot trucar al telèfon gratuït 010 per demanar cita prèvia, informar-se sobre serveis i fer tràmits municipals.

A partir del dilluns 14 de setembre, les Oficines d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Mataró físiques són tres:

  • La Riera, 48.
  • Passeig de Ramon Berenguer III,82
  • Carrer de Josep Punsola, 47.

Per fer tràmits de forma presencial en una d’aquestes tres oficines s’ha de demanar cita prèvia obligatòria ja sigui al telèfon gratuït 010 o en línia a la Seu Electrònica del web www.mataro.cat/citaprevia

A més, en l’oficina del Centre hi ha un punt d’autoservei amb un terminal telemàtic on es poden efectuar multitud de tràmits.

 

En línia o per telèfon

Altres canals per fer els tràmits que la ciutadania necessita amb la seva administració més propera, la local, són en línia a la Seu Electrònica seu.mataro.cat o a través del telèfon gratuït 010.

També hi ha una Bústia d’Atenció Ciutadana a www.mataro.cat per a comunicar incidències, queixes o suggeriments. I també hi ha un xat d’atenció ciutadana al mateix web, efectiu en horari de dilluns a divendres de 9 a 15 h, on poder xatejar per guiar al ciutadà en la realització de tràmits i gestions.

Aquest model d’Administració Electrònica es consolida després d’un procés de digitalització pel que va apostar l’Ajuntament de Mataró fa anys i pel que s’ha invertit en formació dels treballadors i en la compra del programari necessari per fer de l’administració local un ens transparent, tecnològic i accessible a tota la ciutadania.

Aquest procés de digitalització s’ha vist reforçat per les circumstàncies de la Covid-19 quan els tràmits online han vist augmentar-se de forma exponencial.