L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya farà atenció telemàtica a Mataró el 17 de febrer
El proper dimecres 17 de febrer, l’equip del Síndic de Greuges de Catalunya farà atenció telemàtica a Mataró. Les visites s’atendran per videotrucada o telefònicament i cal demanar cita trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o enviant un correu a sindic@sindic.cat
L’objectiu és atendre persones que vulguin fer consultes o presentar queixes sobre alguna actuació de les administracions públiques i també sobre empreses que presten serveis d’interès general com són el subministrament d’aigua, llum, gas, etc.
Elegit pel vot majoritari del Parlament de Catalunya, el Síndic és políticament independent. No depèn de cap govern i actua amb objectivitat, llibertat de criteri i independència.
La ciutadania que vulgui ser atesa per l’equip del Síndic de Greuges el proper 17 de febrer ha de reservar cita trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o enviant un correu al sindic@sindic.cat
A banda de les peticions rebudes per la ciutadania, el Síndic de Greuges també pot actuar d’ofici segons les seves funcions i criteris. A Mataró, durant el primer semestre del 2020 es van tramitar 16 expedients referents a diferents àrees de les quals totes han estat resoltes menys una que resta en tràmit.