Incident de ciberseguretat a Aigües de Mataró
La companyia municipal Aigües de Mataró ha patit un incident de ciberseguretat que no implica cap afectació al servei de subministrament d’aigua, ni a la seva qualitat. Tampoc ha afectat la gestió del clavegueram ni al servei de TubVerd.
L’incident de ciberseguretat es va detectar ahir dilluns a la tarda i immediatament es va posar en coneixement tant dels Mossos d’Esquadra, davant els quals s'ha presentat denúncia, com de l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya, amb la qual s’està treballant conjuntament.
L'incident afecta al sistema informàtic i a la web de la companyia. En aquests moments s'està investigant l'origen del ciberatac i es treballa per recuperar i restablir el més aviat possible la infraestructura.
El telèfon d’atenció al públic 937416100 i el d’avaries 24 h 900 777 555 estan habilitats. També es manté l’atenció presencial a les oficines del carrer de Pitàgores 1-7, de 8 h a 14.30 h de dilluns a divendres.
Aigües de Mataró lamenta les molèsties que això pugui ocasionar a la ciutadania.