Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament instal·la més de 200 papereres d’un nou model amb més capacitat

Escoltar

L’Ajuntament instal·la més de 200 papereres d’un nou model amb més capacitat

L’actuació forma part del pla de xoc que s’està implantant per millorar el servei de recollida de residus i la neteja viària.

L’Ajuntament de Mataró ha començat la instal·lació de més de 200 papereres per substituir aquelles que estiguin trencades o hagin quedat obsoletes, o bé per implantar-ne a noves ubicacions per reforçar l’estat de neteja de la ciutat.

L’actuació correspon a una primera adquisició de papereres, però està previst anar adquirint noves remeses amb l’objectiu d’arribar a substituir en el futur totes les de la ciutat. Són d’un nou model amb major capacitat (85 litres), metàl·liques i, en alguns casos, principalment a prop de les parades d’autobús, incorporen també cendrer.

La instal·lació de noves papereres forma part del pla de xoc per millorar el servei de recollida de residus i la neteja viària que l’Ajuntament ha començat a implantar. Entre altres accions, es millora l’estat dels contenidors substituint les cubetes inferiors que estiguin en pitjor estat; es reforça la neteja dels voltants de les àrees de recollida selectiva; s’incrementen serveis com la neteja per sota dels contenidors, l’escombrada manual o els equips de pre-recollida de la fracció resta que retiren les bosses situades fora dels contenidors abans que passi el camió de recollida; i es reforcen algunes àrees amb nous contenidors.



Publicat a