La Síndica de Greuges de Catalunya atendrà a Mataró el 30 de gener
Serà al Centre Cívic Espai Gatassa de forma presencial i per demanar cita cal fer-ho enviant correu electrònic a citaprevia@sindic.cat, trucant al 900 124 124 o al web https://visita.sindic.cat La institució del Síndic de Greuges de Catalunya defensa els drets de la ciutadania davant de l'Administració i de les empreses que presten serveis d'interès general (aigua, llum, gas, telefonia...). S'hi pot adreçar qualsevol persona, sigui quina sigui la seva nacionalitat i edat, i també empreses i associacions.
El dijous 30 de gener, la Síndica de Greuges de Catalunya estarà a Mataró presencialment per atendre les queixes, suggeriments i altres qüestions de la ciutadania al Centre Cívic Espai Gatassa.
El Síndic de Greuges resol queixes i consultes de diferents temes, com ara salut, habitatge, educació i serveis socials, entre d'altres. I també pot actuar d'ofici quan tingui coneixement d'una possible vulneració de drets.
El síndic o síndica és elegit pel vot majoritari del Parlament de Catalunya i és políticament independent. És a dir, no depèn de cap govern i actua amb objectivitat, llibertat de criteri i independència.
Esther Giménez-Salinas i Colomer és l'actual síndica de greuges de Catalunya des del 14 de juliol de 2022.
Cita prèvia
Per poder ser atès o atesa per l’equip de la Síndica de Greuges de Catalunya es recomana demanar cita prèvia. Per fer-ho hi ha diverses vies: enviant correu electrònic a citaprevia@sindic.cat, trucant al 900 124 124 o al web https://visita.sindic.cat
Publicat a
Participació ciutadana