Comissió Informativa de l'Àrea d'Administració i Atenció Ciutadana (29/09/2011)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
ORDRE DEL DIA COMISSIÓ INFORMATIVA MUNICIPAL
DE L’ÀREA D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA
Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana, us convoco a la propera sessió ordinària.
Dia: 29 de setembre de 2011
Hora: 9’10
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta núm. 11 de la sessió del dia 15 de setembre de 2011.
2. Despatx oficial.
3. Donar compte de decrets signats d’Administració i atenció ciutadana
4. Línies d’actuació
5. Propostes a la Junta de Govern
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS:
SERVEI DE COMPRES I CONTRACTACIONS
5.1. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que regiran la contractació, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, del servei de manteniment i conservació de la senyalització horitzontal i vertical de la ciutat de Mataró. Import fixat com a màxim per a l’adjudicació del contracte: 237.842,27 euros, IVA no inclòs. (exp. 50/2011).
5.2. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que regiran la contractació, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, del servei de manteniment, conservació i millora de totes les instal•lacions semafòriques, de senyalització variable o dinàmica, de vigilància per càmeres i de control d’accessos. Import fixat com a màxim per a l’adjudicació del contracte: 337.700,00 euros, IVA no inclòs. (exp. 49/2011).
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS:
SERVEI DE RELACIONS LABORALS I ASSISTÈNCIA JURÍDICA
5.3.Declaració de compatibilitat de segona activitat amb activitat principal de la Sra. PSJ.
6. Propostes al Ple
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS:
SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA
6.1. Autoritzar a PUMSA a renovar l’operació de crèdit d’import 3.000.000,00 €, amb el BBVA i renovar l’aval per part de l’Ajuntament en aquesta operació.
6.2. Autoritzar a Aigües de Mataró a avalar a MESSA en la concertació d’una operació de préstec d’import 595.000,00 € amb el Banc Popular.
6.3. Autoritzar a PUMSA en l’operació de préstec d’import 2.000.000,00 € amb la CAM. i aprovar l’aval de l’Ajuntament com a garantia d’aquesta operación
6.4. Atorgar la concessió demanial del subsòl de domini públic de les finques E1, E2, ZV2 i ZV3 del Projecte de reparcel•lació del PMU-01d. "Ronda Barceló/Illa Fàbregas i de Caralt", a favor de GINTRA.
6.5. Cessió gratuïta de la finca municipal que afronta amb els carrers Verge de Guadalupe i la Boixa al Servei Català de la Salut per a destinar-la a la prestació del servei sanitari.
6.6. Aprovar l'actualització de l'Inventari de Béns Municipals a 31/12/2010
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS:
SERVEI DE RELACIONS LABORALS I ASSISTÈNCIA JURÍDICA
6.7. Donar compte del Decret 5751/2011, d'1 de setembre.
6.8. Donar compte del Decret 5752/2011, d'1 de setembre.
7. Precs i preguntes
La secretària de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana
Immaculada Pruna Ribas
Mataró, 26 de setembre de 2011
NOTA: ELS EXPEDIENTS ESTARAN DISPONIBLES A LA SALA DE REGIDORS, 1ª. PLANTA DE L’AJUNTAMENT DE LA RIERA 48