Comissió Informativa Municipal de l'Àrea d'Administració i Atenció Ciutadana (24/11/2011)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
Ordre del dia
ORDRE DEL DIA
COMISSIÓ INFORMATIVA MUNICIPAL DE L’ÀREA D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA
Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana, us convoco a la propera sessió ordinària.
Dia: 24 de novembre de 2011
Hora: 9’10
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta núm. 15 de la sessió del 10 de novembre de 2011.
2. Despatx oficial.
3. Donar compte de decrets signats d’Administració i atenció ciutadana
Decrets del núm. 7359 de 7/11/11 al núm. 7695 de 18/11/11
4. Línies d’actuació
5. Propostes a la Junta de Govern
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS:
SERVEI DE COMPRES I CONTRACTACIONS
5.1- Resolució sobre la sol•licitud de regularització de la retribució per objectius presentada per la concessionària del contracte de gestió dels serveis de recollida de les fraccions resta, matèria orgànica, selectiva i voluminosos, de la neteja viària i neteja de platges. (exp. 20/2006)
5.2- Modificació del plec de prescripcions tècniques particulars de la contractació del servei de treballs de paleta a la via pública (exp. 55/2011)
6. Propostes al Ple
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS:
SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA
6.1- Autoritzar a Aigües de Mataró SA a concertar operacions de crèdit, d’import màxim acumulat 2.800.000,00 €, per finançar les inversions previstes en el pressupost 2012.
6.2- Aprovació expedients de modificació de crèdit de l’Ajuntament i IMPEM
6.3- Rectificació de l'acord de desafectació de la finca municipal destinada a la prestació del servei de Centre d'Atenció Primaria a La Llàntia i de l'acord relatiu a la seva cessió a favor del Servei Català de la Salut de la Generalitat de Catalunya.
7. Precs i preguntes
La secretària de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana
Immaculada Pruna Ribas
Mataró, 22 de novembre de 2011
NOTA: ELS EXPEDIENTS ESTARAN DISPONIBLES A LA SALA DE REGIDORS, 1ª. PLANTA DE L’AJUNTAMENT DE LA RIERA 48