Comissió Informativa Municipal extraordinària d'Administració i Atenció Ciutadana (07/11/2012)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
COMISSIÓ INFORMATIVA MUNICIPAL DE L’ÀREA D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA
Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana us convoco a la sessió extraordinària d’aquesta Comissió.
Dia: 7 de novembre de 2012
Hora: 09:10 hores
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’ acta número 43 de 31 d’octubre de 2012.
2. Despatx oficial.
3. Línees d’actuació
3.1. Estat d’execució Pressupost a 30 de setembre.
4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’ Administració i Atenció ciutadana
5. Propostes a la Junta de Govern
6. Propostes al Ple
7. Precs i preguntes
La secretària de la Comissió Informativa d’ Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas
Mataró, 5 de novembre de 2012