Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa Municipal extraordinària d'Administració i Atenció Ciutadana (07/11/2012)

Escoltar

Comissió Informativa Municipal extraordinària d'Administració i Atenció Ciutadana (07/11/2012)

Dia
Hora
Lloc
Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

COMISSIÓ INFORMATIVA MUNICIPAL DE L’ÀREA D’ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA

Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana us convoco a la sessió extraordinària d’aquesta Comissió.

Dia: 7 de novembre de 2012
Hora: 09:10 hores
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’ acta número 43 de 31 d’octubre de 2012.

2. Despatx oficial.

3. Línees d’actuació

3.1. Estat d’execució Pressupost a 30 de setembre.

4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’ Administració i Atenció ciutadana

5. Propostes a la Junta de Govern

6. Propostes al Ple

7. Precs i preguntes

La secretària de la Comissió Informativa d’ Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas

Mataró, 5 de novembre de 2012