Comissió Informativa municipal de l'Àrea d'administració i atenció ciutadana. (27/06/2013)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Sessió ordinària d’aquesta Comissió.
Dia: 27 de juny de 2013
Hora: 09:10 hores
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’ acta núm. 12 de la sessió ordinària del dia 13 de juny de 2013.
2. Despatx oficial.
3. Línees d’actuació.
3.1 Donar compte de l’estat de projectes del SSIT.
4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’ Administració i Atenció ciutadana.
5. Propostes a la Junta de Govern
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
SERVEI DE DESENVOLUPAMENT I ORGANITZACIÓ
5.1 Convocatòria i aprovació de bases específiques per a la creació d’una llista d’espera interna d’oficials 1a (esp. paleta), subgrup C1, mitjançant un concurs de mèrits amb proves, per possibles substitucions.
5.2 Convocatòria i aprovació de bases específiques per a la creació d’una llistad’espera de docents de determinades famílies professionals, mitjançant un concurs de mèrits amb proves, per possibles substitucions.
5.3 Nomenament de VFO com a funcionari/ària de carrera amb la categoria de TAE Psicòleg/oga
6. Propostes al Ple
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS
SERVEI D’INGRESSOS
6.1Aprovació dels preus públics de les Santes
SECRETARIA GENERAL
6.2 Interposar acció administrativa enriquiment injustificat davant la Generalitat de Catalunya pel valor net comptable del Dipòsit d’Aigües Ronda Rocablanca de Mataró.
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
SERVEI DE DESENVOLUPAMENT I ORGANITZACIÓ
6.3 Modificació de la plantilla i la relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Mataró.
7. Precs i preguntes
La secretària de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas
Mataró, 25 de juny de 2013