Consell d'Administració de Promocions Urbanístiques de Mataró, S.A., (PUMSA), (12/02/2013)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala de reuions de PUMSA, carrer Pablo Iglesias, número 63, 2a planta, despatx núm. 12,
- Organisme
- PUMSA
Ordre del dia
Sessió ordinària del Consell d'Administració de Promocions Urbanístiques de Mataró, S.A., (PUMSA), que tindrà lloc el proper dia 12 de febrer de 2013 a les 19.00 hores, a la sala de reunions de PUMSA, carrer Pablo Iglesias, número 63, 2a planta, despatx núm. 12, i amb el següent Ordre del Dia:
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’esborrany de les actes corresponents a la reunió dels dies 4 i 27 desembre de 2012.
2. Donar compte de les contractacions realitzades pel procediment d’adjudicació directa per raó de l’import.
3. Proposta convocatòria i aprovació del plec de condicions que ha de regir el concurs per la transmissió de diversos immobles de titularitat de PUMSA i GINTRA.
4. Proposta d’adjudicació dels treballs de demolició de part de les naus de l’antiga fàbrica “Industrias de Hijos de Antonio Fàbregas SA”, ubicada en l’àmbit de Churruca-Lepanto/Rengle.
5. Proposta autorització per la formalització de les següents operacions en relació a l’Edifici del Rengle:
a) Operació de compra-venda del local 2.05 a favor de l’empresa SOLPOR 55 SLU.
b) Arrendament dels locals 1.4, 1.5 i una porció del local 0.05 a favor de l’Agència Tributària. Proposta convocatòria i aprovació del plec de condicions que ha de regir l’adjudicació dels treballs de condicionament de les referides entitats.
6. Proposta autorització per la cessió a favor de LA FEDERACIÓ D’ASSOCIACIONS VEÏNALS DE MATARÓ del local de la planta baixa i altell, de l’edifici construït sobre la finca “B” del PEMU de la Llàntia.
7. Informació relativa sobre els següents contractes, i ratificació, si s’escau:
a) Modificació de les condicions del contracte d’arrendament de l local núm. 4 del Camí Ral 254-266.
b) Resolució del contracte d’arrendament de la Nau Minguell i ratificació, si s’escau, de l’operació de venda del mobiliari i equipament existent a la mateixa.
c) Resolució del contracte d’arrendament del restaurant del Centre Logístic.
8. Donar compte del contracte de serveis formalitzat amb AMSA per la prestació d’assessorament jurídic.
9. Informació relativa a la situació de la Tresoreria, previsions de tancament de l’exercici 2012 i perspectives pel pressupost de 2013.
10. Sobrevinguts
11. Precs i preguntes.
A l’espera de la seva assistència i participació, el saludo cordialment,
La Presidenta del Consell d’Administració
Montserrat Rodríguez Sánchez