Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa Municipal de l'àrea d'Administració i Atenció Ciutadana (15/01/2015)

Escoltar

Comissió Informativa Municipal de l'àrea d'Administració i Atenció Ciutadana (15/01/2015)

Dia
Hora
Lloc
Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

DATA: 15 de gener de 2015
HORA: 09:20 hores
LLOC: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró


ORDRE DEL DIA


1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’ acta núm. 31 de la sessió ordinària del dia 23 de desembre de 2014.

2. Despatx oficial.

3. Línees d’actuació.

3.1 Nou sistema marca d’aigües.


4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’Administració i Atenció ciutadana.

5. Propostes a la Junta de Govern.

DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS

5.1 Aprovar l'adhesió de l'Ajuntament de Mataró a l'espai presencial de la Comunitat de Recursos Humans de la Diputació de Barcelona (XarxaCORH).

5.2 Acceptació de l'ajut de la Diputació de Barcelona per import total de 1.502.663,13 euros en el marc del "Programa complementari de foment a l'ocupació local".


6. Propostes al Ple.

SERVEI DE SECRETARIA GENERAL

6.1 Ratificació inicial de la modificació dels estatuts del Consorci Sanitari del Maresme.

 

La secretària de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas

Mataró, 12 de gener de 2015